Aktualizacja: 01.07.2025 10:08 Publikacja: 19.02.2019 12:02
Tyson Quick, prezes startupu Instapage, rozwinął biznes dzięki polskim programistom. Dziś w naszym kraju ma oddziały w dwóch miastach, w których pracuje dla niego blisko 100 osób
Foto: mat.pras.
Często słyszy się o rodzimych specjalistach IT, którzy przeprowadzili się do Doliny Krzemowej, by zrobić tam karierę. W tej historii kierunek był inny – to startup z San Francisco przeniósł się do Polski. Tyson Quick – CEO Instapage – zaprosił do współpracy polskich programistów i dzięki temu rozwinął swoją firmę w błyskawicznym tempie. Spółka, która ma oddziały w Białymstoku i Warszawie, to dziś istotny gracz w branży tzw. landing page.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas