Aktualizacja: 12.05.2025 20:33 Publikacja: 26.04.2022 08:52
Startup Subme opracował aplikację, pozwalającą na zarządzanie wszelkimi usługami subskrypcyjnymi, z których korzystamy.
Foto: shutterstock
Z raportu „Subskrypcje PL” wynika, że w 2021 r. statystyczny Polak korzystał z 5,7 subskrypcji, podczas gdy rok wcześniej – z 3,9. W ten sposób kupowaliśmy przede wszystkim usługi telekomunikacyjne i telewizyjne, usługi dla domu (woda, prąd, gaz), ubezpieczenia i dostęp do platform VoD. Nie ma wątpliwości, że popyt na usługi subskrypcyjne będzie w najbliższych latach dynamicznie rósł, obejmując m.in. streaming filmów i muzyki, usługi cyfrowe, fitness, zdrowotne czy zakupy produktów spożywczych. Potwierdzają to światowe trendy – już w 2019 r. wartość globalnego rynku subskrypcji przekroczyła 154 mld dol. Według Data Bridge Market Research czeka nas co roku wzrost na poziomie średnio 11,5 proc.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas