Aktualizacja: 03.05.2025 12:10 Publikacja: 12.05.2022 14:35
Klarna
Foto: Bloomberg
Klarna zapowiedziała właśnie, że wirtualne zakupy umożliwią bezpośrednie łączenie się kupujących online z doradcami w sklepach stacjonarnych. Wykorzystywać będzie sesje live wideo i komunikator do wiadomości tekstowych. Usługa aktywna dotychczas w sklepach internetowych ponad 300 marek, takich jak Nespresso, Levi’s oraz Hugo Boss, będzie od teraz dostępna już dla wszystkich ponad 400 tys. e-sprzedawców, współpracujących globalnie z firmą.
Z badania Inquiry wynika, że wśród polskich internautów z live shoppingu skorzystało już 10 proc. internautów. Wciąż pojęcie live commerce wciąż nie jest szeroko znane, ale z dodatkowymi wyjaśnieniami 71 proc. badanych przyznało, że słyszeli o takiej formie zakupów. W tej grupie prawie 60 proc. przynajmniej raz uczestniczyło w transmisji, a jedna czwarta dokonała zakupu. To wskazuje na potencjał rozwoju tej formy handlu. Skokowy wzrost udziału live commerce wywołany pandemią widać dziś na całym świecie, w ujęciu globalnym popularność tego zjawiska wzrosła aż o 76 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii.
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas