Wrocławski start-up stworzył platformę, która ułatwia biznesom B2C „zarządzanie” tzw. zadowoleniem klientów, a także weryfikację rzetelności opinii wystawianych w internecie. W praktyce oprogramowanie ma na celu pozyskiwanie dla sprzedawców większej liczby opinii i pomóc im w budowie pozytywnego wizerunku wśród klientów. Aplikacja pozwala m.in. w zautomatyzowany sposób zapraszać do wystawiania rekomendacji, przeprowadzać audyty biznesów w zakresie opinii oraz zarządzać tzw. feedbackiem klientów. Nowatorski projekt dla sklepów internetowych, ale także i tych tradycyjnych, przyciągnął w zeszłym miesiącu inwestora – fundusz Tar Heel Capital Pathfinder (THCP). W spółkę, która działa na rynku polskim, ale i brytyjskim, zainwestuje on w sumie 1 mln zł. Jak wyjaśnia Kamil Moczulski, dyrektor w THCP, wrocławska firma stworzyła produkt, który odpowiada na potrzeby sprzedawców. – Dbałość o zadowolenie konsumentów realnie przekłada się na większą liczbę powracających klientów i rosnącą sprzedaż. Platforma pomaga nie tylko rozwijać biznes, ale też promuje nowe standardy w relacjach z klientami – podkreśla.