Aktualizacja: 11.05.2025 10:19 Publikacja: 08.08.2022 19:04
Polski serwis agregujący zdalną weryfikację tożsamości rośnie na fali boomu na elektroniczne dokumenty
Foto: shutterstock
Za warszawskim start-upem stoją Krzysztof Klimczak, Marek Rogoziński oraz Jarosław Sygitowicz, a więc założyciele Zencard, star-tupu kupionego w 2017 r. przez PKO BP. Po dwóch latach od startu nowego biznesu spółka obsługuje już 27 klientów, a jej potencjał dostrzegli kolejni inwestorzy. O tym, że firma łapie wiatr w żagle mogą świadczyć jej wyniki – w I półroczu br. Authologic odnotował wzrost przychodów o 575 proc. A perspektywy są niezwykle obiecujące – globalny rynek weryfikacji tożsamości online rozwija się dynamicznie od kilku lat. Zdaniem założycieli Authologic, rewolucja jest jednak dopiero przed nami, a kluczową rolę będą w niej odgrywać dokumenty cyfrowe.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas