Reklama
Rozwiń

Polska technologia ma podbić TikToka

ViralTalk chce zmienić oblicze kampanii reklamowych na jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych. Toruński start-up opracował nowatorski system, który wesprze marketerów. Autorski projekt znalazł właśnie inwestora.

Publikacja: 08.11.2022 01:07

Rodzimy start-up stworzył system, który pomoże reklamodawcom opracowywać skuteczne kampanie na TikTo

Rodzimy start-up stworzył system, który pomoże reklamodawcom opracowywać skuteczne kampanie na TikToku

Foto: shutterstock

Polski start-up ViralTalk, zajmujący się optymalizacją kampanii reklamowych na TikToku, pozyskał ponad 1 mln zł od funduszu SpeedUp Bridge Alfa. Pieniądze firma zamierza przeznaczyć na rozwój nowatorskiej technologii, która – według Nikoletty Mańkowskiej, współzałożycielki spółki – ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

– Prawie trzy mld pobrań ustanowiło TikTok jedną z najpopularniejszych globalnie aplikacji. Jej zasięg reklam tylko w ostatnich trzech miesiącach wzrósł o 52 mln internautów, czyli o ponad 5 proc. – mówi prezeska ViralTalk.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku