Reklama

Polska technologia ma podbić TikToka

ViralTalk chce zmienić oblicze kampanii reklamowych na jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych. Toruński start-up opracował nowatorski system, który wesprze marketerów. Autorski projekt znalazł właśnie inwestora.

Publikacja: 08.11.2022 01:07

Rodzimy start-up stworzył system, który pomoże reklamodawcom opracowywać skuteczne kampanie na TikTo

Rodzimy start-up stworzył system, który pomoże reklamodawcom opracowywać skuteczne kampanie na TikToku

Foto: shutterstock

Polski start-up ViralTalk, zajmujący się optymalizacją kampanii reklamowych na TikToku, pozyskał ponad 1 mln zł od funduszu SpeedUp Bridge Alfa. Pieniądze firma zamierza przeznaczyć na rozwój nowatorskiej technologii, która – według Nikoletty Mańkowskiej, współzałożycielki spółki – ma szansę zrewolucjonizować rynek reklamy nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

– Prawie trzy mld pobrań ustanowiło TikTok jedną z najpopularniejszych globalnie aplikacji. Jej zasięg reklam tylko w ostatnich trzech miesiącach wzrósł o 52 mln internautów, czyli o ponad 5 proc. – mówi prezeska ViralTalk.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama