Aktualizacja: 12.05.2025 20:27 Publikacja: 22.11.2022 01:07
W USA start-up Volta Charging zbudował sieć około trzech tys. stanowisk ładowania „elektryków”, które wyposażono w niemal pięć tys. ekranów multimedialnych. PureCity chce rozwinąć ten projekt w Polsce
Foto: Dania Maxwell/Bloomberg
Polski start-up wdraża w naszym kraju nowatorskie rozwiązanie, którego pionierem na amerykańskim rynku była Volta Charging. Firma ta stworzyła miejską sieć elektrostacji dla pojazdów elektrycznych, które jednocześnie pełnią funkcję nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Na polski grunt ów nietypowy koncept zaszczepić chce start-up PureCity. Plany ma ambitne, gdyż do końca 2025 r. ma mieć nad Wisłą blisko tysiąc stacji ładowania. Obiekty mają pojawiać się w miastach w całej Polsce. Pierwsze ruszą w br. Spółka, która w połowie września podpisała umowy partnerskie z Elocity oraz Stacjeladowania.com, choć na rynku działa zaledwie od lipca, już pozyskała finansowanie na rozwój sieci (do start-upu trafiły 4 mln zł kapitału zalążkowego od Freya Capital).
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas