Reklama

Polskie pralkomaty idą na podbój Europy

Rodzimy start-up Break&Wash rusza z ofensywą – buduje sieć maszyn piorąco-suszących ubrania, które mają stawać na stacjach paliw i kempingach. Na mapie celów ma ekspansję zagraniczną, uruchomienie franczyzy oraz giełdowy debiut.

Publikacja: 12.06.2023 01:56

Powstaje potężna sieć automatów piorąco-suszących. Na razie pojawiają się w naszym kraju  – na stacj

Powstaje potężna sieć automatów piorąco-suszących. Na razie pojawiają się w naszym kraju – na stacjach paliw, w centrach handlowych i kurortach, ale już wkrótce zadebiutują za granicą

Polacy jadący w tym roku na letni wypoczynek do Chorwacji nie muszą zabierać już ze sobą wielu walizek ubrań; wystarczy jedna. W trakcie wakacji można bowiem będzie wyprać je w granatowo-pomarańczowych automatach na tamtejszych stacjach benzynowych. Za maszynami stoi Break&Wash, który ma ambicję stworzyć potężną sieć samoobsługowych urządzeń piorąco-suszących. Te mają być lokalizowane w wielu miejscach, zarówno na stacjach czy w miejscach obsługi podróżnych, jak i w apartamentowcach, akademikach, centrach handlowych, sanatoriach i na kempingach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama