Generatywne modele, jak ChatGPT, podbijają serca użytkowników, prezentując szeroki wachlarz możliwości. Istnieją jednak tematy, w których popularny bot nie czuje się najlepiej – zapytany o konkretne porady, choćby dotyczące wyboru sposobu opodatkowania, udziela wymijających odpowiedzi. Zmienić to postanowił rodzimy fintech Honey Payment. Firma wprowadziła funkcję sztucznej inteligencji do swojej aplikacji DotBee. Teraz każdy może bezpłatnie wypróbować, jak bot Honey Payment AI podpowiada w zakresie księgowości, finansów osobistych i prawa.
AI przedstawi orzecznictwo sądów
Aplikacja DotBee to narzędzie, które pozwala w jednym miejscu zarządzać swoimi finansami – płatnościami, fakturami, ubezpieczeniami, kosztami związanymi z biletami czy opłatami transportowymi, a także np. cashbackiem. Teraz polski start-up zdecydował się wzbogacić ją o chatbota.
– Pół miliona naszych użytkowników otrzymało pierwszą wersję trzech profesjonalnych doradców. To sztuczna inteligencja skrojona pod konkretną potrzebę – księgowy, ekspert finansowy i doradca prawny – tłumaczy Grzegorz Szulik, prezes Honey Payment.
Czytaj więcej
Dostawcy usług i produktów, ale i prawnicy, mają problem. Rewolucyjna technologia, oparta na konwersacyjnej sztucznej inteligencji, która stała się globalnym hitem ostatnich tygodni, teraz będzie walczyć w imieniu konsumentów.
Te modele AI mają za zadanie ułatwić codzienne życie użytkowników apki: oszczędzić ich czas i pieniądze. Na razie to wersja testowa. – Nasz model cały czas się uczy. Nie jestem do końca zadowolony z obecnych efektów. Mam nadzieję, że kolejne wersje spełnią nasze oczekiwania – zapowiada Szulik.