Aktualizacja: 01.07.2025 06:39 Publikacja: 12.02.2024 20:06
Około 60 mld zł wart jest rynek opakowań w naszym kraju. Mocno zaistnieć chce na nim podwarszawski start-up Boxmarket
Foto: mat. pras.
Start-up z podwarszawskiego Brwinowa, który stworzył cały ekosystem dla firm z branży e-commerce, ma imponujące plany – chce rozszerzyć zasięg swojej platformy o kolejne rynki, by stać się liderem w swojej kategorii w Europie. W plany firmy Boxmarket, bo o niej mowa, uwierzyli już inwestorzy. Dzięki pozyskanym niedawno 2 mln zł od funduszu Tar Heel Capital Pathfinder (THCP) spółka może zacząć realizować te ambitne zamierzenia.
– Pozyskane pieniądze przeznaczymy m.in. na kolejne inwestycje w IT i dalszą digitalizację procesów, a także wzmocnienie działań marketingowych nakierowanych na zwiększenie skali sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą – tłumaczy Kamil Karasiński, prezes Boxmarketu.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas