Aktualizacja: 22.05.2025 17:31 Publikacja: 12.02.2024 20:06
Około 60 mld zł wart jest rynek opakowań w naszym kraju. Mocno zaistnieć chce na nim podwarszawski start-up Boxmarket
Foto: mat. pras.
Start-up z podwarszawskiego Brwinowa, który stworzył cały ekosystem dla firm z branży e-commerce, ma imponujące plany – chce rozszerzyć zasięg swojej platformy o kolejne rynki, by stać się liderem w swojej kategorii w Europie. W plany firmy Boxmarket, bo o niej mowa, uwierzyli już inwestorzy. Dzięki pozyskanym niedawno 2 mln zł od funduszu Tar Heel Capital Pathfinder (THCP) spółka może zacząć realizować te ambitne zamierzenia.
– Pozyskane pieniądze przeznaczymy m.in. na kolejne inwestycje w IT i dalszą digitalizację procesów, a także wzmocnienie działań marketingowych nakierowanych na zwiększenie skali sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą – tłumaczy Kamil Karasiński, prezes Boxmarketu.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas