Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 16:08 Publikacja: 03.12.2024 04:40
SALESmanago rozkręca się z międzynarodową ekspansją. Krakowska spółka, która rozwija narzędzia do automatyzacji marketingu, ma już ponad 2 tys. klientów, ale nie chce na tym poprzestać
Foto: AdobeStock
Rodzima firma technologiczna SALESmanago przejęła fińskiego rywala – Leado. Jak wskazuje polska spółka, to lokalny potentat w zakresie nowoczesnych rozwiązań marketingowych, a akwizycja, będąca ważnym ruchem na europejskim rynku mar-tech, to krok w stronę umacniania jej międzynarodowej pozycji. Choć już dziś SALESmanago jest zaliczany do ścisłego grona wiodących graczy na rynku oprogramowania dla średnich przedsiębiorstw sektora e-commerce na Starym Kontynencie.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas