Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.10.2025 23:41 Publikacja: 24.05.2025 20:20
Polska spółka Weylo szykuje rewolucję w contact center. Pomóc ma w tym AI. Jak wskazuje, firmy, które kompleksowo zmodernizowały swoje procesy obsługi klienta, mogą liczyć na nawet ponaddwukrotnie wyższą produktywność
Foto: adobestock
Przez boom na sztuczną inteligencję relacje biznesu i konsumentów zawisły na włosku. Powód? Duży rozdźwięk między działaniami firm a oczekiwaniami klientów. Te pierwsze coraz częściej stawiają na rozwiązania oparte na AI, by zwiększyć efektywności obsługi, ci drudzy natomiast preferują kontakt z ludźmi, a nie maszyną. Badania Intradiem pokazują, że aż dla 92 proc. osób dzwoniących do call center możliwość rozmowy z człowiekiem, a nie botem, to sprawa kluczowa. Czy zatem można mówić o konflikcie między dążeniem firm do automatyzacji a oczekiwaniami konsumentów?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Polscy absolwenci Uniwersytetu Cambridge stworzyli agenta AI, po który sięgają zespoły banków inwestycyjnych i f...
Albania powołuje wirtualną minister odpowiedzialną za nadzór nad przetargami, a w Polsce start-up Anny Budzanows...
Studenci z Polski stworzyli nowatorskie rozwiązanie, inteligentną opaskę, która pozwala na monitorowanie paramet...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas