Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa

Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da się to pogodzić?

Publikacja: 24.05.2025 20:20

Polska spółka Weylo szykuje rewolucję w contact center. Pomóc ma w tym AI. Jak wskazuje, firmy, któr

Polska spółka Weylo szykuje rewolucję w contact center. Pomóc ma w tym AI. Jak wskazuje, firmy, które kompleksowo zmodernizowały swoje procesy obsługi klienta, mogą liczyć na nawet ponaddwukrotnie wyższą produktywność

Foto: adobestock

Przez boom na sztuczną inteligencję relacje biznesu i konsumentów zawisły na włosku. Powód? Duży rozdźwięk między działaniami firm a oczekiwaniami klientów. Te pierwsze coraz częściej stawiają na rozwiązania oparte na AI, by zwiększyć efektywności obsługi, ci drudzy natomiast preferują kontakt z ludźmi, a nie maszyną. Badania Intradiem pokazują, że aż dla 92 proc. osób dzwoniących do call center możliwość rozmowy z człowiekiem, a nie botem, to sprawa kluczowa. Czy zatem można mówić o konflikcie między dążeniem firm do automatyzacji a oczekiwaniami konsumentów?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
HackNation 2025, czyli technologie, które nie skończą w szufladzie
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama