Aktualizacja: 01.07.2025 06:39 Publikacja: 07.10.2019 17:54
Foto: Bloomberg
Senator z Massachusetts za punkt honoru obrała walkę z technologicznymi monopolami. I to ten postulat jest motorem napędowym jej kampanii.
„25 lat temu Facebook, Google i Amazon nie istniały. Teraz to jedne z najcenniejszych i rozpoznawalnych marek na świecie. To wspaniała historia, która przypomina nam, dlaczego rząd musi rozbijać monopole na rzecz rynkowej rywalizacji” – tak zaczyna się artykuł, w którym Elizabeth Warren prezentuje swoją wizję „uwolnienia” sieci od obecnej dominacji kilku technologicznych gigantów.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas