Netflix testuje nową funkcję. Dla robiących kilka rzeczy na raz

Bloomberg

Netflix właśnie testuje ciekawą funkcję. Chodzi o „wyskakujący odtwarzacz”, czyli okno typu pop-out.

Nowe narzędzie nazwane pop-out player otrzyma priorytet nad innymi aplikacjami i unosić się będzie na powierzchni niezależnie od tego, czy użytkownik zminimalizuje przeglądarkę, czy po prostu przeniesie się na inną kartę – informuje portal Engadget, którego redaktor testuje nową funkcjonalność.

CZYTAJ TAKŻE: Netflix idzie w gry. Pomogą mu twórcy Angry Birds

Okno pop-out może pojawić się jako osobna opcja w dolnej części ekranu, co umożliwi zmiany rozmiaru okna i jego położenia. W testowej wersji niestety nie są obsługiwane napisy. Nowa funkcjonalność już pojawiła się u niektórych użytkowników na całym świecie i pozwala na jednoczesne oglądanie ulubionego filmu na Netfliksie oraz robienia jeszcze czegoś innego. Dostępna jest dla abonentów streakingu posiadających komputery Apple.

Abonenci Netflixa, którzy załapali się na testy, mogą przećwiczyć użyteczność nowej funkcjonalności na kolejnej, trzeciej serii serialu „Stranger Things”, który miał premierę 4 lipca.

CZYTAJ TAKŻE: Użytkowników Netflixa przybywa, więc czas podnieść ceny

Netflix twierdzi, że jest to jedynie test i być może ta opcja nigdy nie zostanie wdrożona. Jeśli platforma streamingowa zdecyduje się ja wdrożyć, to prawdopodobnie będzie dostępna tylko na komputerach.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Branża IT nabiera dynamiki

Cyfrowa transformacja, rosnące znaczenie rozwiązań mobilnych i coraz powszechniejsza chmura to woda na młyn ...

Śledczy na tropie polskiego grafenu

W grafenowej spółce Nano Carbon ruszył konkurs na nowego prezesa. Jak ustaliła „Rzeczpospolita”, warszawska ...

Paryż uderza w Airbnb

Burmistrz Paryża grozi platformie karą za nielegalny krótkoterminowy wynajem mieszkań. Chodzi o 12,5 mln ...

Podróże na kanapie i w goglach

Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości możemy lepiej poznać miejsce, do którego chcemy się ...

Jak rozbudzić innowacyjność w Polsce

O tym, jak stymulować kreatywność małych i średnich polskich przedsiębiorstw rozmawiano w środę w ...

Pierwszy pub z AI. Koniec z wpychaniem się do kolejki

Firma DataSparQ opracowała system oparty o rozpoznawanie twarzy, który będzie pilnował kolejności obsługi klientów ...