Xiaomi nie wystarczą już komórki. Wziął się za superłóżka

Xiaomi zbiera pieniądze na mebel. To nie dowcip. Chińczycy chcą, by sterować nim przez komórkę
Xiaomi

Chiński koncern ruszył właśnie z akcją crowdfundingową – zbiera fundusze na swój najnowszy projekt o nazwie Youpin Multifunctional Smart Electric Bed. To tylko łóżko. Ale nie byle jakie.

Xiaomi chce wprowadzić na rynek, a właściwie do naszych sypialni, mebel, którym będzie można sterować z poziomu smartfona.

CZYTAJ TAKŻE: Są już smartfony, są telewizory, Samsung wziął się za… gaśnice

Inteligentne łóżko, zsynchronizowane z aplikacją Mijia, będzie można dowolnie skonfigurować – dzięki silnikowi elektrycznemu kierowanemu pilotem (tym będzie nasz telefon) użytkownik będzie mógł zdalnie regulować kąt oparcia materaca, a także położenie swoich nóg. W pamięci łóżka zapisanych będzie kilka trybów: powierzchnia płaska, wersja dla chrapiących, pozycja do czytania lub do oglądania telewizji, a także taka o nazwie stan nieważkości.

Mebel ma wytrzymać obciążenie do 1 tony, a żywotność mechanizmów przewidziano na dziesięć lat.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Są pierwsze polskie ofiary wojny handlowej USA z Chinami

Rośnie niepokój inwestorów giełdowych. Na wartości tracą akcje producentów gier komputerowych. Kiepskie nastawienie inwestorów ...

Chiński Alibaba idzie po 20 mld dol. W obawie przed Trumpem

Największa chińska platforma sprzedaży detalicznej, Alibaba Group Holdings, planuje przeprowadzić w drugiej połowie roku ...

Zaufaj robotom. Właśnie wchodzą na sale operacyjne

W Stanach Zjednoczonych jeden robot chirurgiczny da Vinci przypada na 100 tys. mieszkańców, w ...

Koniec z narzekaniem na działanie WiFi

Badacze z Massachusetts Institute of Technology (MIT) stworzyli system inteligentnego rozdzielania łącza internetowego pomiędzy ...

Sex-robot jednak dostanie prestiżową nagrodę

Startup od sex robotów dostanie nagrodę. Władze największych na świecie targów elektroniki konsumenckiej CES ...

Zaskakujący raport: Na gry mocno skąpimy

Cyfrowa rozrywka wciągnęła już 60 proc. Polaków, ale wciąż wydajemy na nią niewiele. To ...