Reklama
Rozwiń
Reklama

Dorota Natalia Haller, Huawei CBG Polska: Budujemy od podstaw nową markę

Pandemia zmieniła wiele zarówno jeśli chodzi o marketing, jak zwłaszcza sposoby dotarcia do klienta z produktem. Wiele się nauczyliśmy – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digital, CMO w Huawei CBG Polska.

Publikacja: 22.07.2020 12:05

Dorota Natalia Haller, Huawei CBG Polska: Budujemy od podstaw nową markę

Foto: Huawei

Początek 2020 to dla większości firm okres wyjątkowy, jak pandemia zmieniła waszą działalność?

Ogłoszenie stanu epidemii postawiło nas, jak i wiele innych firm, w sytuacji bez precedensu i stało się dla nas ogromnym wyzwaniem. Szybko podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej i weszliśmy w nową rzeczywistość, która wymagała przemodelowania życia zawodowego i prywatnego. Z dnia na dzień zmienił się też model biznesowy, w którym operujemy. Kluczowy kanał bezpośredniego kontaktu z konsumentami i sprzedaży, m. in. w centrach handlowych, został zamknięty. Musieliśmy zrewidować cele i plany kampanii, skoncentrować się na komunikacji w internecie, w tym w mediach społecznościowych, pozmieniać też niedokończone projekty i przede wszystkim upewnić się, że w łatwy i przyjazny sposób możemy obsłużyć naszych klientów. Wszystko to działo się praktycznie równolegle i w ramach pracy w trybie zdalnym, z domów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama