Reklama
Rozwiń

Covid-19 jak „wehikuł czasu”. Nakręcił rynek urządzeń smart

Pandemia koronawirusa nakręciła rynek gadżetów typu smart. Jedna trzecia respondentów „przytłoczona” – wynika z raportu firmy doradczej Deloitte.

Publikacja: 13.06.2021 22:45

Smartwatche Facebooka mogą się okazać groźnym rywalem dla dominującego na tym rynku Apple.

Smartwatche Facebooka mogą się okazać groźnym rywalem dla dominującego na tym rynku Apple.

Foto: Bloomberg

Pandemia zwiększyła wykorzystanie gadżetów w przeciętnym amerykańskim gospodarstwie domowym do 25 podłączonych urządzeń, w tym laptopów, smartfonów, urządzeń do przesyłania strumieniowego, inteligentnych telewizorów, słuchawek i konsol do gier.

Przeciętny amerykański dom stał się centrum aktywności, w którym dzieci uczą się i grają w gry online, a dorośli pracują w domu, odbywają rozmowy wideo, robią zakupy online i wirtualnie przeprowadzają wizyty u lekarza.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gadżety
Wyścig się rozpoczął. Realme GT 7 Dream Edition – smartfon inspirowany Formułą 1
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny