Aktualizacja: 26.01.2025 06:38 Publikacja: 11.02.2023 10:22
W internecie coraz bardziej poszukiwane są używane cyfrowe aparaty fotograficzne.
Foto: Bloomberg
Na takich platformach, jak eBay i Etsy, sprzedaż „retro” aparatów sprzed 20 lat wciąż rośnie. A w ciągu ostatnich 12 miesięcy filmy z hashtagiem #digitalcamera zgromadziły ponad 220 milionów wyświetleń na TikToku. Analitycy opisują ten trend jako powiązany z podobnymi trendami na przedmioty i ubrania z przełomu wieków.
Jeden z popularnych brytyjskich tiktokerów mówi BBC, że używanie cyfrowych aparatów dla wielu młodych ludzi to powrót do dzieciństwa, „dawnych dobrych i prostszych czasów”. 32-letni Scott Ewart sam używa do tworzenia kontentu na TikToku cyfrowych aparatów.
Koreański producent, który dominuje na rynku smartfonów, przedstawi nowe urządzenia serii Galaxy, która jest największym rywalem iPhone'ów Apple'a. Szykuje też inne gadżety, które mogą wyznaczyć trendy na 2025 rok.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Oura to dziś świetnie znana marka w branży nowych technologii – zagospodarowała niszę na rynku urządzeń mobilnych, tworząc nowatorski produkt, który kopiować chcą najwięksi gracze. Firma zdobyła właśnie potężny zastrzyk pieniędzy.
Zaledwie 24 godziny – tyle wystarczyło, by wyprzedały się high-techowe pieluchy, które pozwalają uniknąć gigantycznych kolejek podczas koncertów i przerwania zabawy. Pieluchy są drogie, ale niezwykle innowacyjne.
Polacy coraz częściej i chętniej niż Francuzi, Brytyjczycy czy Włosi kupują urządzenia o przekątnej 75 cali i większe. Ale prawdziwy boom jest w USA.
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Po Black Friday nadszedł czas na Cyber Monday, czyli festiwal ofert dla klientów sklepów internetowych. Co można kupić taniej?
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Inwestorzy wpompowali w firmę ElevenLabs, która tworzy syntetyczne głosy trudne do odróżnienia od naturalnych, kolejne setki milionów dolarów, a jej wycena sięga już 3-3,3 mld dol. Triumfalny pochód przez USA wciąż trwa.
Stworzyli zaawansowaną technologię dla bezobsługowych sklepów Żabka Nano, a teraz po ich rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji sięgają szpitale. System od VitVio „zwiększa wydajność i bezpieczeństwo na salach operacyjnych".
Polski start-up Holi Health, uznany za jeden z 10 najbardziej innowacyjnych w obszarze zdrowia i wellness w UE, szykuje mocną ekspansję. Na celowniku są Włochy i Hiszpania.
O ponad dwie trzecie, do 13,5 proc. zwiększył się w zeszłym roku w Unii odsetek przedsiębiorstw, które wykorzystują w biznesie narzędzia sztucznej inteligencji. Nasz kraj jest tu drugi od końca.
Paskalizator czy komputer kwantowy mogą być przykładami krajowej produkcji i sprzedaży aparatury specjalistycznej na rynku światowym.
Firma OpenAI kierowana przez Sama Altmana wypuściła właśnie tzw. agenta AI, czyli narzędzie sztucznej inteligencji zdolne do wykonywania online zadań w imieniu użytkownika. Podobne oferty szykują kolejne firmy.
Adidas ma za sobą świetny rok. Ogromna popularność modeli retro, a także znalezienie rozwiązania problemu marki Yeezy, przełożyły się na bardzo dobre wyniki, które przekroczyły oczekiwania analityków.
Bez widocznego logo, bez reklam i z ograniczoną obecnością w mediach. Założona przez siostry Mary-Kate i Ashley Olsen, niegdyś gwiazdy popularnego serialu, marka The Row stała się jedną z najbardziej pożądanych na świecie. Wielcy gracze inwestują w nią ogromne kwoty. Jaka jest tajemnica tego sukcesu?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas