Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Spotify chciało się wczuć w halloweenowy klimat. Poszło aż za dobrze.

Publikacja: 22.10.2018 19:33

Reklama Spotify była zbyt straszna, by można ją emitować

Foto: Youtube, ads channel

Serwis streamingowy Spotify przygotował z okazji Halloween specjalną reklamę, będącą parodią horroru z lalką bez twarzy. Reklama okazała się na tyle niepokojąca, że brytyjska organizacja zajmująca się wyznaczaniem standardów w reklamie ASA (Advertising Standarts Authority) zakazała jej emisji. Decyzja ASA zapadła po skargach od zaniepokojonych rodziców, których dzieci widziały reklamę Spotify.

Spot Spotify pokazuje użytkowników serwisu słuchających piosenki Camili Cabello „Havana”. Najwyraźniej fanką utworu jest też upiorna lalka pojawiająca się przy każdym odtworzeniu utworu – atmosferę grozy potęgują zaś standardowe chwyty z horrorów, czyli mroczne korytarze, krzyki przerażonej kobiety i „zaskakujące” pojawianie się upiornej lalki.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA z Chinami. Ma być zakaz kolejnego popularnego urządzenia
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Globalne Interesy
Uszkodzenia sprzętu domowego i pożary. AI staje się koszmarem dla odbiorców prądu
Globalne Interesy
Szef Google ostrzega pracowników: To będzie krytyczny rok, a stawka jest wysoka
Globalne Interesy
Starship Elona Muska ma konkurencję. Startuje megarakieta innego multimiliardera
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Globalne Interesy
Chińska rakieta eksplodowała po starcie. Kosmiczna porażka zaszkodzi pogoni za USA?
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay