Rekordowe przychody z Tindera. Czas na nowe kraje

Shutterstock

Randkowanie w sieci się opłaca… twórcom aplikacji. Match, grupa posiadająca kilka największych randkowych aplikacji podała, że w przychody z samego Tindera wyniosły 1,2 mld dol., a przychody całej grupy 2,1 mld.

Pozostałe 0,9 mld dol. przychodów przyniosły aplikacje Hinge, Match.com i OkCupic. Jak widać Tinder pozostaje motorem napędowym spółki – średnia liczba subskrybentów w IV kwartale wyniosła 5,9 miliona. To wzrost o 36 proc. rok do roku.

CZYTAJ TAKŻE: Co piąty student korzysta z Tindera. Dramatycznie słaba skuteczność

Głównym elementem, który składa się na przychody aplikacji, są dodatkowe wydatki klientów wewnątrz aplikacji. Właściciel Tindera oferuje za odpowiednią opłatą nielimitowane przesuwanie w prawo (jeśli jakiś profil nam się podoba, użytkownik przesuwa go w prawą stronę ekranu, jeśli nie – w lewo), można również wykupić lepszą widoczność swojego profilu, co w efekcie przekłada się na większą liczbę sparowań.

CZYTAJ TAKŻE: Randkowy Tinder z przyciskiem alarmowym i weryfikacją zdjęć przez AI

Match zamierza również skupić się na promowaniu swoich marek na innych niż amerykański rynkach. Jak podaje portal The Verge, chce rozwinąć OkCupid w Indiach, Turcji oraz Izraelu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

USA szykują się na atak rosyjskich hakerów podczas wyborów

Amerykańska Agencja ds. Ochrony Infrastruktury i Cyberbezpieczeństwa (CISA) planuje wypuścić we wrześniu specjalne oprogramowanie, ...

USA znów największym rynkiem. Chiny w tyle

Największy udział w globalnym rynku gier nadal mają produkcje na urządzenia mobilne, ale najwyższą ...

Muzyczny serwis Spotify testuje aplikację dla dzieci

Popularna platforma muzyczna Spotify wystartowała właśnie z nową, samodzielną aplikacją „Spotify Kids”. Na razie ...

Gdzie kupujemy sprzęt RTV i AGD? Zaskakujące wyniki badań

Rynek elektroniki użytkowej skutecznie opiera się internetowej rewolucji. Polacy chcą osobistego kontaktu z doradcą. ...

Telewizory OLED szybko tanieją

Co 15 sekund w Polsce kupowany jest telewizor. Rośnie popularność 4K. Światowy rynek telewizorów ...