Bloomberg

YouTube umożliwi monetyzację treści związanych z koronawirusem. Gigant znosi dotychczasowe ograniczenia dla materiałów dotyczących COVID-19.

Wcześniej taka tematyka klasyfikowana była przez serwis jako treści „wrażliwe” – w efekcie twórcy nie mogli zarabiać na takim wideo. Owa polityka nie miała na celu jednak ograniczać działań youtuberów, lecz ochronę reklamodawców przed publikacją ich ogłoszeń przy okazji materiałów o negatywnym wydźwięku, czy dotyczących tragicznych zdarzeń.

– Oczywistym jest, że obecnie koronawirus stał się ważnym elementem codziennej konwersacji – podkreśla Susan Wojcicki, prezes YouTube’a.

CZYTAJ TAKŻE: Na Facebooku i YouTube czają się reklamy – pułapki

Koronawirus to dziś główne hasło wpisywane w wyszukiwarki internetowe, a także na YouTubie. Podobne ograniczenia, które wprowadzono kilkanaście dni temu, planuje znieść również Twitter.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Facebook bije się w pierś. Nie zablokował uzbrojonych radykałów

Facebook nie zablokował strony radykałów z Kenoshy, mimo że miał informacje o jej działalności. ...

Chińska waluta cyfrowa zastąpi gotówkę

Ludowy Bank Chin jest bliski zakończenia prac nad własną walutą cyfrową – poinformował Mu ...

Dzięki PayEye za sushi zapłacisz tęczówką

Wrocławski fintech wdraża biometryczne płatności. Dzięki nim, aby zatwierdzić transakcję, wystarczy oko. Nową technologię ...

W Polsce spada sprzedaż smartfonów. Ale jedna marka mocno zyskuje

Samsung, Huawei, Xiaomi – to podium marek smartfonów w III kw. br. w Polsce. ...

11 bit studios wyda grę hiszpańskiego studia

Giełdowa spółka będzie wydawcą najnowszych produkcji polskiego studia Fool’s Theory i hiszpańskiego Digital Sun ...

Algorytmy pomogą rozwiązać problem Senatu

Polski Senat chce kupić system automatycznego rozpoznawania mowy, Izba Skarbowa – technologię do wykrywania ...