Youtuberzy zarobią na koronawirusie

Bloomberg

YouTube umożliwi monetyzację treści związanych z koronawirusem. Gigant znosi dotychczasowe ograniczenia dla materiałów dotyczących COVID-19.

Wcześniej taka tematyka klasyfikowana była przez serwis jako treści „wrażliwe” – w efekcie twórcy nie mogli zarabiać na takim wideo. Owa polityka nie miała na celu jednak ograniczać działań youtuberów, lecz ochronę reklamodawców przed publikacją ich ogłoszeń przy okazji materiałów o negatywnym wydźwięku, czy dotyczących tragicznych zdarzeń.

– Oczywistym jest, że obecnie koronawirus stał się ważnym elementem codziennej konwersacji – podkreśla Susan Wojcicki, prezes YouTube’a.

CZYTAJ TAKŻE: Na Facebooku i YouTube czają się reklamy – pułapki

Koronawirus to dziś główne hasło wpisywane w wyszukiwarki internetowe, a także na YouTubie. Podobne ograniczenia, które wprowadzono kilkanaście dni temu, planuje znieść również Twitter.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Michał Kanownik: Wyzwaniem dla Europy jest suwerenność technologiczna

UE będzie musiała podjąć decyzję, czy chce stanąć do globalnej walki technologicznej i czy ...

Avengers: Koniec gry” najpopularniejszym zagranicznym filmem w Chinach

Chińscy widzowie pokochali amerykańskich superbohaterów z uniwersum Marvela. „Avengers: Koniec gry” stał się najbardziej ...

Polska wypadła z wyścigu po grafen

Miał być spektakularny sukces. Jednak polska technologia, zamiast trafić do fabryk, utknęła w laboratoriach. ...

Naukowcy zbudowali ławicę roboryb. Dotrą tam, gdzie nie może człowiek

Naukowcy z Uniwersytetu Harvarda stworzyli zestaw podwodnych robotów w kształcie ryb, które mogą autonomicznie ...

Nowe możliwości oszczędzania wody

W obliczu wzrostu świadomości ekologicznej społeczeństwa, zaostrzających się przepisów i występujących klęsk żywiołowych zrodziła ...

CyberStudio wsparł Samsung. Polska firma przewiduje zagrożenia

Rzeszowski startup, kierowany przez byłego szefa działu bezpieczeństwa IT w LOT, opracował inteligentny system ...