Media społecznościowe mają kłopot. Bojkot wielkich marek

Starbucks dołączył do buntu coraz liczniejszj grupy firm i zrezygnował z płatnego reklamowania się w większości mediów społecznościowych. To odpowiedź na „powszechność hejtu”.

Publikacja: 29.06.2020 16:23

Media społecznościowe mają kłopot. Bojkot wielkich marek

Foto: Andrew Harrer/Bloomberg

Sieć kawiarni postanowiła zrezygnować z płatnych reklam w social mediach, ale nie zamierza zaprzestać umieszczania postów bez płatnej promocji. Biuro prasowe Starbucksa, jak informuje BBC, przekazało również, że zawieszenie reklam nie obejmuje należącego do Google serwisu YouTube. Decyzja koncernu najmocniej dotknie więc Facebooka, do którego należy zarówno Facebook, jak i Instagram.

Decyzja Starbucksa zapadła po tym, jak ogólnoświatową rezygnację z reklam we wszystkich mediach społecznościowych ogłosiła Coca-Cola, która wezwała firmy do których należą media społecznościowe do „większej odpowiedzialności”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Meta wyda setki miliardów na centra danych AI. Zuckerberg zdradza pierwszą lokalizację
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Globalne Interesy
Trump ma uzyskać mocną odpowiedź. Nadchodzi smartfon „Made in Europe”
Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama