Reklama

Tik Tok, czyli jak dotrzeć do nastolatków

Z Tik Toka na całym świecie korzysta ponad 1,5 mld klientów. W Polsce konta ma 6 mln osób. Marki już zaczęły wykorzystywać platformę do promocji wśród młodszych użytkowników sieci.

Publikacja: 31.07.2019 17:32

Tik Tok, czyli jak dotrzeć do nastolatków

Foto: Bloomberg

Aplikacja była początkowo znana pod nazwą Musical.ly i służyła do udostępniania tzw. lip dubów, gdzie użytkownicy imitowali śpiewanie znanych piosenek. Publikowane na niej filmy nie mogą trwać dłużej niż minutę. Po kupieniu Musical.ly przez właściciela Tik Toka, firmę Bytedance, obie aplikacje zostały połączone.

CZYTAJ TAKŻE: Właściciel TikTok zdetronizował Ubera i jest najdroższym startupem

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wstydliwy problem Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama