Reklama
Rozwiń

Tik Tok, czyli jak dotrzeć do nastolatków

Z Tik Toka na całym świecie korzysta ponad 1,5 mld klientów. W Polsce konta ma 6 mln osób. Marki już zaczęły wykorzystywać platformę do promocji wśród młodszych użytkowników sieci.

Publikacja: 31.07.2019 17:32

Tik Tok, czyli jak dotrzeć do nastolatków

Foto: Bloomberg

Aplikacja była początkowo znana pod nazwą Musical.ly i służyła do udostępniania tzw. lip dubów, gdzie użytkownicy imitowali śpiewanie znanych piosenek. Publikowane na niej filmy nie mogą trwać dłużej niż minutę. Po kupieniu Musical.ly przez właściciela Tik Toka, firmę Bytedance, obie aplikacje zostały połączone.

CZYTAJ TAKŻE: Właściciel TikTok zdetronizował Ubera i jest najdroższym startupem

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię