Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Publikacja: 06.09.2020 14:12

Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Foto: Bloomberg

W wyniku śledztwa okazało się z 10 najaktywniejszych komentatorów aż siedmiu to oszuści, publikujący pozytywne komentarze. Wśród oszustów jest Justin Fryer, osoba, która opublikowała najwięcej pozytywnych komentarzy w brytyjskim Amazonie. Według dochodzenia oceniła on na pięć gwizdek towary o łącznej wartości 15 tys. funtów brytyjskich – od smartfonów do skuterów elektrycznych, a także sprzęt do siłowni. Pozytywne komentarze wysyłał z zadziwiającą regularnością – jeden co cztery godziny. Większość komentarzy dotyczyło produktów produkowanych przez różne chińskie firmy. Większość z nich Fryer odsprzedał na konkurencyjnej platformie – eBay.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Globalne Interesy
Starship zabierze na Marsa humanoidy. Elon Musk podał datę misji
Globalne Interesy
Rosyjskie firmy panicznie boją się pokoju. Absurdalny apel
Globalne Interesy
Europejski konkurent Starlinka rośnie jak szalony. Jest w stanie zastąpić system Muska?
Globalne Interesy
Odwołany prezes Polskiej Agencji Kosmicznej POLSA. Za Falcona?
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Globalne Interesy
Sześć Małych Smoków. Chiny wypuszczają nowe firmy, które mają podbić świat
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń