Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Publikacja: 06.09.2020 14:12

Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Foto: Bloomberg

W wyniku śledztwa okazało się z 10 najaktywniejszych komentatorów aż siedmiu to oszuści, publikujący pozytywne komentarze. Wśród oszustów jest Justin Fryer, osoba, która opublikowała najwięcej pozytywnych komentarzy w brytyjskim Amazonie. Według dochodzenia oceniła on na pięć gwizdek towary o łącznej wartości 15 tys. funtów brytyjskich – od smartfonów do skuterów elektrycznych, a także sprzęt do siłowni. Pozytywne komentarze wysyłał z zadziwiającą regularnością – jeden co cztery godziny. Większość komentarzy dotyczyło produktów produkowanych przez różne chińskie firmy. Większość z nich Fryer odsprzedał na konkurencyjnej platformie – eBay.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Amerykański gigant wysyła prezesa na emeryturę. Nie radzi sobie z azjatyckimi rywalami
Globalne Interesy
Hit wszech czasów Netfliksa wraca jeszcze brutalniejszy. Czy znów rozbije bank?
Globalne Interesy
Telekomunikacyjny gigant rusza z produkcją luksusowych aut. Powstał rywal Rolls-Royce'a
Globalne Interesy
„Złośliwe próby blokowania Chin". USA wyprowadzają potężny cios. Będzie gorąco
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Globalne Interesy
Nie tylko Netflix podnosi ceny. Jak płacić mniej za streaming? Kto jest najtańszy?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska