Aktualizacja: 12.05.2025 08:58 Publikacja: 07.01.2020 01:31
Foto: Bloomberg
Zdjęcia reklam domagały się organizacje LGBT+ oraz organizacje zajmujące się zdrowiem i chorymi na AIDS – informuje dziennik „The Guardian”.
Reklamy, które zniknęły z Facebooka po cichu, zawierały nieprawdziwe informacje o tym o tym, jakoby niektóre leki antywirusowe stosowane u osób zarażonych wirusem HIV powodowały uszkodzenia nerek oraz wątroby.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas