Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 09:33 Publikacja: 22.03.2021 06:55
Foto: Bloomberg
Choć pandemia przełożyła się na spadek konsumpcji, a co za tym idzie okrojenie budżetów marketingowych, to cyfrowi giganci obrastają w tej sytuacji w dodatkowe zyski. Według wstępnej analizy agencji reklamowej GroupM, opublikowanej przez „WSJ”, trzech gigantów technologicznych Google, Facebook i Amazon po raz pierwszy zebrało w zeszłym roku większość wszystkich wydatków reklamowych w USA.
CZYTAJ TAKŻE: Facebook jak „cyfrowi gangsterzy”
Prezydent Donald Trump przyznał firmie Boeing ogromny kontrakt na budowę najbardziej zaawansowanego myśliwca ste...
Gigant na rynku wyszukiwarek internetowych od dziś uruchamia zupełnie nową funkcjonalność – AI Overviews. Nowa o...
Za pieniądze Sbierbanku stworzono sztuczną inteligencję, która ma – jak donoszą rosyjskie media – przewyższać po...
Ten wynalazek może wywrócić produkcję chipów do góry nogami. Chińscy naukowcy opracowali technologię, która pozw...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Międzynarodowa organizacja Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN), odpowiedzialna za przyzn...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas