Reklama
Rozwiń
Reklama

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Trzej cyfrowi giganci zbierają już ponad połowę wszystkich budżetów reklamowych w USA. Inne firmy szybko tracą.

Publikacja: 22.03.2021 06:55

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Foto: Bloomberg

Choć pandemia przełożyła się na spadek konsumpcji, a co za tym idzie okrojenie budżetów marketingowych, to cyfrowi giganci obrastają w tej sytuacji w dodatkowe zyski. Według wstępnej analizy agencji reklamowej GroupM, opublikowanej przez „WSJ”, trzech gigantów  technologicznych Google, Facebook i Amazon po raz pierwszy zebrało w zeszłym roku większość wszystkich wydatków reklamowych w USA.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook jak „cyfrowi gangsterzy”

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Z Epsteinem wymieniał maile o swojej studentce. Larry Summers ochodzi z zarządu OpenAI
Globalne Interesy
Miliardy dolarów zagrożone. Wszystko przez AI. Czeka nas powtórka kryzysu?
Globalne Interesy
Ten koncern zmienia pracownicze standardy. Będzie rozliczał z wykorzystania AI
Globalne Interesy
Wyścig zbrojeń w AI przyspiesza. To narzędzie Google'a ma zdetronizować ChatGPT
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Globalne Interesy
Popłoch na rynku chipów. Gigant śrubuje ceny, korzystając z wielkiego popytu na AI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama