Reklama
Rozwiń
Reklama

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Trzej cyfrowi giganci zbierają już ponad połowę wszystkich budżetów reklamowych w USA. Inne firmy szybko tracą.

Publikacja: 22.03.2021 06:55

Google, Amazon i Facebook zdominowali reklamę. Pomógł Covid-19

Foto: Bloomberg

Choć pandemia przełożyła się na spadek konsumpcji, a co za tym idzie okrojenie budżetów marketingowych, to cyfrowi giganci obrastają w tej sytuacji w dodatkowe zyski. Według wstępnej analizy agencji reklamowej GroupM, opublikowanej przez „WSJ”, trzech gigantów  technologicznych Google, Facebook i Amazon po raz pierwszy zebrało w zeszłym roku większość wszystkich wydatków reklamowych w USA.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook jak „cyfrowi gangsterzy”

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama