Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 08:25 Publikacja: 30.07.2021 17:49
Prezes Amazona Jeff Bezos
Foto: Bloomberg
Karę nałożył CNPD, unijny urząd ochrony danych osobowych mający siedzibę w Luksemburgu. Zarzucił koncernowi przetwarzanie danych z naruszeniem Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Chodzi o wykorzystywanie ich w spersonalizowanych reklamach. Kara została nałożona dwa tygodnie temu, ale teraz koncern o niej poinformował.
Amazon uznał przy tym decyzję za „bezzasadną” – podaje Bloomberg. Żadne dane klientów – twierdzi – nie zostały narażone na kontakt ze stroną trzecią. Zapowiedział odwołanie się od decyzji CNPD.
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas