Reklama

Gigant streamingu muzyki bierze się za… literaturę

Spotify buduje nową nogę biznesową. Aplikacja znana przez melomanów będzie teraz miała okazję dotrzeć do fanów książek.

Publikacja: 11.06.2022 22:22

Gigant streamingu muzyki bierze się za… literaturę

Foto: Bloomberg

Firma oczywiście nie bierze się za wydawanie, czy sprzedaż papierowych woluminów, ani nawet za dystrybucję cyfrowych dzieł – szwedzki serwis wchodzi natomiast w branżę audiobooków. W tym tygodniu szefowie spółki spotkali się z inwestorami, by rozmawiać o nowym biznesie. Cel stawiają sobie jasny, chcą zdominować tę branżę. Eksperci nie mają wątpliwości, że uruchomienie przez Spotify nowych usług będzie miało ogromne konsekwencje dla branży wydawniczej.

- Wierzymy, że audiobooki w wielu różnych formach będą dla nas ogromną szansą - mówi Daniel Ek, dyrektor generalny i założyciel Spotify, cytowany przez „The Verge”. Jak wskazuje firma weszła już z sukcesem w podcasty, a teraz czas na kolejny krok, aby zostać potentatem wszelkich treści audio.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Polacy odkrywają KakoBuy. Nowy sposób na zakupy w Chinach
Globalne Interesy
Amerykański gigant ratuje Intela. Wielki sojusz przeciw Chinom
Globalne Interesy
Pierwiastek z Księżyca wart miliardy zasili komputery kwantowe. Rusza wielki wyścig
Globalne Interesy
Chiński gigant buduje najpotężniejszą moc obliczeniową na świecie. Nvidia w opałach
Globalne Interesy
Spekulacyjna bańka w sztucznej inteligencji. Przebudzenie będzie bolesne
Reklama
Reklama