Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Wyceniany na 947,1 mld dolarów znak towarowy Apple otwiera tegoroczny BrandZ, ranking 100 najdroższych marek świata przygotowany przez firmę Kantar.

Publikacja: 15.06.2022 12:49

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła od zeszłego roku aż o 55 proc., co pozwoliło jej odzyskać pierwsze miejsce zajmowane przed rokiem przez Amazon.(Apple musiał się wtedy zadowolić 2. miejscem).Wiceliderem jest w tym roku Google, który awansował o jedno miejsce, będąc za to jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu- wartość flagowej marki grupy Alphabet  zwiększyła się od zeszłego roku o 79 proc. do 819,6 mld USD –wynika z opracowywanego przez firmę Kantar rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ  za rok 2022.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Globalne Interesy
Elon Musk bije kolejne rekordy bogactwa dzięki Tesli i Trumpowi. Ile jest wart?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Globalne Interesy
Polska aplikacja wygrała w prestiżowym konkursie Apple. To muzeum w smartfonie
Globalne Interesy
Dlaczego Polacy szukali bombajkę? Znamy najczęściej googlowane hasła
Globalne Interesy
Polska pomijana przez giganta AI. Ten bot tworzy wideo na podstawie poleceń tekstem
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Globalne Interesy
Amerykański koncern oskarżony o uciszanie pracowników i szpiegowanie ich urządzeń