Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Wyceniany na 947,1 mld dolarów znak towarowy Apple otwiera tegoroczny BrandZ, ranking 100 najdroższych marek świata przygotowany przez firmę Kantar.

Publikacja: 15.06.2022 12:49

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła od zeszłego roku aż o 55 proc., co pozwoliło jej odzyskać pierwsze miejsce zajmowane przed rokiem przez Amazon.(Apple musiał się wtedy zadowolić 2. miejscem).Wiceliderem jest w tym roku Google, który awansował o jedno miejsce, będąc za to jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu- wartość flagowej marki grupy Alphabet  zwiększyła się od zeszłego roku o 79 proc. do 819,6 mld USD –wynika z opracowywanego przez firmę Kantar rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ  za rok 2022.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Globalne Interesy
AI jak słup ogłoszeniowy? Reklamę w sieci czeka rewolucja
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Globalne Interesy
Apple wprowadzi zupełnie nową kategorię sprzętu. To będzie starcie gigantów
Globalne Interesy
„Zabójca smartfonów" na horyzoncie. Wziął się za niego gigant AI
Globalne Interesy
Donald Trump bije w Apple. Grozi potężnymi cłami
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Globalne Interesy
Koniec Viaplay w Polsce. Skandynawowie odkryli karty. Co z abonentami?
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont