Reklama
Rozwiń
Reklama

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Wyceniany na 947,1 mld dolarów znak towarowy Apple otwiera tegoroczny BrandZ, ranking 100 najdroższych marek świata przygotowany przez firmę Kantar.

Publikacja: 15.06.2022 12:49

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła od zeszłego roku aż o 55 proc., co pozwoliło jej odzyskać pierwsze miejsce zajmowane przed rokiem przez Amazon.(Apple musiał się wtedy zadowolić 2. miejscem).Wiceliderem jest w tym roku Google, który awansował o jedno miejsce, będąc za to jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu- wartość flagowej marki grupy Alphabet  zwiększyła się od zeszłego roku o 79 proc. do 819,6 mld USD –wynika z opracowywanego przez firmę Kantar rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ  za rok 2022.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Chińskie firmy sprytnie omijają sankcje USA. Nie muszą już przemycać chipów
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Globalne Interesy
To będzie najdroższy iPhone w historii. Apple szykuje rewolucyjną premierę
Globalne Interesy
Trump rusza z wielką „Misją Genesis”. To nowy projekt Manhattan
Globalne Interesy
„Mogą zgnieść czaszkę”. Sygnalista ostrzega przed nowym technologicznym wyścigiem
Globalne Interesy
Wkrótce powstaną firmy bez pracowników, AI zastąpi także prezesów. Te prognozy szokują
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama