Reklama
Rozwiń
Reklama

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Wyceniany na 947,1 mld dolarów znak towarowy Apple otwiera tegoroczny BrandZ, ranking 100 najdroższych marek świata przygotowany przez firmę Kantar.

Publikacja: 15.06.2022 12:49

Apple wrócił na pozycję najdroższej marki świata

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła od zeszłego roku aż o 55 proc., co pozwoliło jej odzyskać pierwsze miejsce zajmowane przed rokiem przez Amazon.(Apple musiał się wtedy zadowolić 2. miejscem).Wiceliderem jest w tym roku Google, który awansował o jedno miejsce, będąc za to jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu- wartość flagowej marki grupy Alphabet  zwiększyła się od zeszłego roku o 79 proc. do 819,6 mld USD –wynika z opracowywanego przez firmę Kantar rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ  za rok 2022.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Z Epsteinem wymieniał maile o swojej studentce. Larry Summers ochodzi z zarządu OpenAI
Globalne Interesy
Miliardy dolarów zagrożone. Wszystko przez AI. Czeka nas powtórka kryzysu?
Globalne Interesy
Ten koncern zmienia pracownicze standardy. Będzie rozliczał z wykorzystania AI
Globalne Interesy
Wyścig zbrojeń w AI przyspiesza. To narzędzie Google'a ma zdetronizować ChatGPT
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Globalne Interesy
Popłoch na rynku chipów. Gigant śrubuje ceny, korzystając z wielkiego popytu na AI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama