Reklama

Elon Musk ma powód do obaw. Twitter będzie miał potężnego konkurenta

Meta, właściciel Facebooka i Instagrama, rozmawia z celebrytami takimi jak Oprah Winfrey i Dalajlama, by zostali pierwszymi użytkownikami nowego serwisu Threads.

Publikacja: 11.06.2023 13:01

Przywódca duchowy i polityczny Tybetańczyków XIV Dalajlama Tenzin Gjaco może zostać użytkownikiem se

Przywódca duchowy i polityczny Tybetańczyków XIV Dalajlama Tenzin Gjaco może zostać użytkownikiem serwisu Threads

Foto: Shutterstock

- Słyszeliśmy od wielu twórców i osób publicznych, że są zainteresowane korzystaniem z platformy, która jest rozsądnie prowadzona i można jej zaufać - powiedział pracownikom Chris Cox, dyrektor ds. produktów Mety, która stoi za nowym projektem. Był to wyraźny przytyk do Twittera i Elona Muska, który przejął serwis w ubiegłym roku. Musk jest krytykowany za wpuszczanie doń osób budzących kontrowersje oraz za wielkie cięcia kosztów, które czynią go podatnym na mowę nienawiści, dezinformacje i awarie. Np. serwis wielokrotnie zawieszał się w czasie niedawnej, długo oczekiwanej transmisji rozmowy między Elonem Muskiem, właścicielem Twittera, a gubernatorem Florydy, Ronem DeSantisem, w czasie której ten drugi ogłosił, że będzie ubiegał się o nominację Partii Republikańskiej w wyborach prezydenckich. Twitter ma też problem z ucieczką reklamodawców, czemu ma zaradzić nowa prezes serwisu Linda Yaccarino.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama