Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.11.2023 10:12 Publikacja: 07.11.2023 08:21
Stały abonament za dostęp do serwisów, które dotychczas były darmowe, może oburzać, ale wiele wskazuje na to, że to trend, przed którym nie ma odwrotu
Foto: Adobe Stock
Na tego typu strategię postawił właśnie koncern Meta, który od listopada karze sobie płacić za taką opcję. Dotyczy to zarówno Facebooka, jak i Instagrama. . Użytkownicy tych serwisów w Polsce otrzymują powiadomienia o możliwości wykupienia płatnej subskrypcjiW tę samą stronę biznes chcą rozwijać jednak wszystkie pozostałe liczące się serwisy, jak X (dawny Twitter), YouTube, Spotify, czy TikTok.
Rosyjska agencja kosmiczna ogłosiła ambitny plan dotyczący lotów na Czerwoną Planetę. Roskosmos chce zbudować ra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Gigantyczny system obrony antyrakietowej ma chronić terytorium USA i jest niezwykłym wyzwaniem technologicznym....
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas