Aktualizacja: 08.11.2023 10:12 Publikacja: 07.11.2023 08:21
Stały abonament za dostęp do serwisów, które dotychczas były darmowe, może oburzać, ale wiele wskazuje na to, że to trend, przed którym nie ma odwrotu
Foto: Adobe Stock
Na tego typu strategię postawił właśnie koncern Meta, który od listopada karze sobie płacić za taką opcję. Dotyczy to zarówno Facebooka, jak i Instagrama. . Użytkownicy tych serwisów w Polsce otrzymują powiadomienia o możliwości wykupienia płatnej subskrypcjiW tę samą stronę biznes chcą rozwijać jednak wszystkie pozostałe liczące się serwisy, jak X (dawny Twitter), YouTube, Spotify, czy TikTok.
Koncern Apple, w odpowiedzi na wojnę handlową zainicjowaną przez prezydenta USA Donalda Trumpa, chce przenieść m...
Chińskie boty AI mają coraz większe możliwości, ale ich „poglądy” są zgodne z wizją partii komunistycznej. Nie w...
Chińskie władze zawiesiły 125-procentowe karne cło na część półprzewodników importowanych z USA - donosi magazyn...
Kina w Rosji zieją pustką, ale są wyposażane w rozkładane fotele z masażem. Do odwiedzin mają kusić darmowa kawa...
Jeden z liderów na polskim rynku dostaw posiłków rusza z testami bionicznych maszyn kroczących, które miałyby za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas