Aktualizacja: 12.10.2023 09:08 Publikacja: 10.10.2023 07:59
Aż ok. 150 zł miesięcznie trzeba będzie wydać za pełen dostęp do zweryfikowanych oraz pozbawionych reklam kont na X, Facebooku, Instagramie i TikToku
Foto: shutterstock
Model subskrypcyjny podbija kolejne biznesy online. Stały abonament za dostęp do serwisów, które dotychczas były darmowe, może oburzać, ale wiele wskazuje na to, że to trend, przed którym nie ma odwrotu – rozwój platform internetowych doszedł do takiego momentu, w którym etap budowy fundamentów w postaci bazy wiernych użytkowników już się zakończył, a przyszedł czas na tzw. monetyzację. Koncerny ukrywają jednak swoje apetyty na zwiększone przychody pod płaszczykiem konieczności dostosowania się do unijnych regulacji.
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
Samolot JetZero, start-upu z Kalifornii, który ma zamiar rozbić duopol lotniczych gigantów, poleci do końca 2027...
Nawet w nazwie nawiązuje do Tesli. Tani, charakteryzujący się wyjątkową prostotą, a przy tym oryginalny pod wzgl...
Branża luksusowa postanowiła przeskoczyć na wyższy poziom. Torebki z krokodylej skóry czy ze skóry jaszczurek to...
Chiny zrewanżowały się USA swoimi cłami i zerwały kontrakt z Boeingiem, ale potężniejszy cios zadały gdzie indzi...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas