Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.07.2024 06:46 Publikacja: 04.07.2024 03:28
Firmy nie zrezygnują ze sztucznej inteligencji, bo zwyczajnie utraciłyby swoje przewagi. Ale w wielu dziedzinach klienci nie chcą o niej słyszeć
Foto: Adobe Stock
Coraz częściej mówi się o zjawisku „only human”, które ma być w kontrze do obecnego boomu na sztuczną inteligencję. Analizowanie i przetwarzanie danych, pozycjonowanie produktów i usług, generowanie postów i zdjęć, wreszcie pełnienie funkcji asystenta, śledzenie konkurencji, a nawet kręcenie teledysków i reklam – liczba zastosowań AI rośnie w błyskawicznym tempie. I to się raczej nie zmieni. Ale niektóre firmy wcale nie chcą tym się chwalić i epatować. Doświadczył tego już rynek reklamowy, gdzie następuje odwrót od sztucznej inteligencji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Anglii ostrzega przed gwałtowną korektą, a Międzynarodowy Fundusz Walutowy zapowiada okres „nowej niepewnoś...
Najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie wprowadza od dzisiaj tryb AI w Polsce. Uruchamia go także w blisko 50...
USA właśnie rozpoczęły produkcję pierwszych myśliwców szóstej generacji F-47 — maszyn, które mają zdominować nie...
Założyciel Amazona, prognozuje, że w ciągu najbliższych lat czeka nas wyścig w kierunku kolonizacji kosmosu. O i...
Założyciel Amazona Jeff Bezos powiedział, że inwestowanie w AI obarczone jest wielkim ryzykiem. Jednak jego zdan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas