Aktualizacja: 04.07.2024 06:46 Publikacja: 04.07.2024 03:28
Firmy nie zrezygnują ze sztucznej inteligencji, bo zwyczajnie utraciłyby swoje przewagi. Ale w wielu dziedzinach klienci nie chcą o niej słyszeć
Foto: Adobe Stock
Coraz częściej mówi się o zjawisku „only human”, które ma być w kontrze do obecnego boomu na sztuczną inteligencję. Analizowanie i przetwarzanie danych, pozycjonowanie produktów i usług, generowanie postów i zdjęć, wreszcie pełnienie funkcji asystenta, śledzenie konkurencji, a nawet kręcenie teledysków i reklam – liczba zastosowań AI rośnie w błyskawicznym tempie. I to się raczej nie zmieni. Ale niektóre firmy wcale nie chcą tym się chwalić i epatować. Doświadczył tego już rynek reklamowy, gdzie następuje odwrót od sztucznej inteligencji.
Koncern Apple, w odpowiedzi na wojnę handlową zainicjowaną przez prezydenta USA Donalda Trumpa, chce przenieść m...
Chińskie boty AI mają coraz większe możliwości, ale ich „poglądy” są zgodne z wizją partii komunistycznej. Nie w...
Chińskie władze zawiesiły 125-procentowe karne cło na część półprzewodników importowanych z USA - donosi magazyn...
Kina w Rosji zieją pustką, ale są wyposażane w rozkładane fotele z masażem. Do odwiedzin mają kusić darmowa kawa...
Jeden z liderów na polskim rynku dostaw posiłków rusza z testami bionicznych maszyn kroczących, które miałyby za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas