Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.07.2024 06:46 Publikacja: 04.07.2024 03:28
Firmy nie zrezygnują ze sztucznej inteligencji, bo zwyczajnie utraciłyby swoje przewagi. Ale w wielu dziedzinach klienci nie chcą o niej słyszeć
Foto: Adobe Stock
Coraz częściej mówi się o zjawisku „only human”, które ma być w kontrze do obecnego boomu na sztuczną inteligencję. Analizowanie i przetwarzanie danych, pozycjonowanie produktów i usług, generowanie postów i zdjęć, wreszcie pełnienie funkcji asystenta, śledzenie konkurencji, a nawet kręcenie teledysków i reklam – liczba zastosowań AI rośnie w błyskawicznym tempie. I to się raczej nie zmieni. Ale niektóre firmy wcale nie chcą tym się chwalić i epatować. Doświadczył tego już rynek reklamowy, gdzie następuje odwrót od sztucznej inteligencji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Choć amerykański sąd federalny osłabił dominującą pozycję koncernu Google, nie zostanie on zmuszony do podziału...
Amerykański potentat na rynku oprogramowania zredukował dział wsparcia klienta o 44 proc., pozbywając się 4 tys....
USA chciały spowolnić rozwój sztucznej inteligencji w Chinach, blokując eksport chipów. Pekin jednak znalazł wła...
Na liście TIME100 AI 2025 znaleźli się najpotężniejsi gracze rewolucji sztucznej inteligencji – od Altmana i Mus...
Sztuczna inteligencja może wkrótce przewrócić rynek pracy do góry nogami – uważa Jensen Huang, szef Nvidii. Czek...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas