Reklama
Rozwiń
Reklama

Elon Musk chce przejąć OpenAI. Sam Altman: 100 mld dolarów to za mało

Elon Musk złożył ofertę kupna OpenAI za 97,4 mld dolarów – informuje dziennik "The Wall Street Journal". Jednak Sam Altman, skonfliktowany z Muskiem współzałożyciel firmy, odrzucił tę propozycję.

Publikacja: 11.02.2025 07:39

Szef OpenAI, Sam Altman, odrzucił ofertę we wpisie na platformie X

Szef OpenAI, Sam Altman, odrzucił ofertę we wpisie na platformie X

Foto: AFP

„Czas przywrócić OpenAI do sił dobra, opartych na bezpieczeństwie i otwartym źródle. Zapewnimy, że tak się stanie” – napisał Elon Musk w oświadczeniu.

Oferta konsorcjum inwestorów, którzy wraz z Elonem Muskiem są zainteresowani kupnem OpenAI, opiewa na 97,4 mld dol. i dotyczy przejęcia fundacji non-profit OpenAI, która formalnie kontroluje firmę stojącą za ChatGPT.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Globalne Interesy
Szef Nvidii ostrzega: Chiny mogą wygrać wyścig o sztuczną inteligencję
Globalne Interesy
Ten model AI sfabrykował zarzuty i oskarżył polityka. Gigant musiał się ugiąć
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Firmy już zwalniają pracowników. „Ojciec chrzestny AI” ostrzega, że nie ma innego wyjścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama