Wirus zwiększył apetyt na konsole. Boom w branży

Gry wideo i sprzęt dla graczy to jedne z niewielu branż, które z epidemii mogą wyjść obronną ręką.

Publikacja: 18.03.2020 20:52

Wirus zwiększył apetyt na konsole. Boom w branży

Foto: Bloomberg

Chroniący się przed koronawirusem w domach i przebywający na kwarantannach dla zabicia czasu sięgają po cyfrową rozrywkę. To zjawisko na świecie widoczne jest już od początku br., a jego skala zaskakuje. Jak podał Microsoft, koncern produkujący jedną z najpopularniejszych konsol, w trakcie pandemii serwery Xbox Live przeżywają prawdziwe oblężenie – w miniony weekend zostały nawet przeciążone.

CZYTAJ TAKŻE: Nowa konsola PlayStation zmierzy tętno i wyczuje pot

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?