Gry mobilne nadają tempo

Jeszcze kilka lat temu segment gier mobilnych traktowany był jako margines całego rynku. Dziś stanowi jego największą część. Przybywa płacących użytkowników, reklamy są w odwrocie.

Publikacja: 19.11.2018 18:26

Gra Honour of Kings stworzona przez Tencent na urządzenia mobilne

Gra Honour of Kings stworzona przez Tencent na urządzenia mobilne

Foto: Justin Chin/Bloomberg

– W 2021 r., kiedy wartość całego rynku wzrośnie do 180 mld dolarów, segment mobilny ma stanowić już blisko 60 proc. – mówi Kathee Chimowitz, ekspertka z firmy BoomBit. Dodaje, że jeśli chodzi o tegoroczne niespodzianki, to warto wspomnieć o dwóch. Pierwszą jest ogromny sukces gry „Fortnite”, a drugą fakt, że już w tym roku Chiny przegoniły Stany Zjednoczone i stały się największym rynkiem gier mobilnych na świecie.

Premiery pod lupą

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku