Reklama

Gry mobilne nadają tempo

Jeszcze kilka lat temu segment gier mobilnych traktowany był jako margines całego rynku. Dziś stanowi jego największą część. Przybywa płacących użytkowników, reklamy są w odwrocie.

Publikacja: 19.11.2018 18:26

Gra Honour of Kings stworzona przez Tencent na urządzenia mobilne

Gra Honour of Kings stworzona przez Tencent na urządzenia mobilne

Foto: Justin Chin/Bloomberg

– W 2021 r., kiedy wartość całego rynku wzrośnie do 180 mld dolarów, segment mobilny ma stanowić już blisko 60 proc. – mówi Kathee Chimowitz, ekspertka z firmy BoomBit. Dodaje, że jeśli chodzi o tegoroczne niespodzianki, to warto wspomnieć o dwóch. Pierwszą jest ogromny sukces gry „Fortnite”, a drugą fakt, że już w tym roku Chiny przegoniły Stany Zjednoczone i stały się największym rynkiem gier mobilnych na świecie.

Premiery pod lupą

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama