Dobre wieści z CD Projektu. Drugie życie Cyberpunka

Przez cztery tygodnie z rzędu każdego dnia gra CD Projektu miała milion aktywnych graczy - podano na oficjalnym profilu na Twitterze.

Publikacja: 19.10.2022 23:26

Dobre wieści z CD Projektu. Drugie życie Cyberpunka

Foto: pieniadze.rp.pl

„Cyberpunk 2077” to gra, której premiera wzbudziła największe emocje w historii globalnego sektora gier. Oczekiwania były olbrzymie. Gra trafiła na rynek 10 grudnia 2020 r. i choć odniosła komercyjny sukces, to oczekiwań nie spełniła. Szczególnie zawiodły wersje na konsole, które okazały się pełne błędów. W kolejnych miesiącach po premierze polskie studio poprawiało błędy i rozwijało tytuł. Niektórzy spisali już „Cyberpunka” na straty, ale okazało się, że nie mieli racji. Ostatnie aktualizacje (m.in. patch 1.5, który trafił na rynek w lutym 2022 r. i wraz z którym udostępniono grę w wersji na nowe konsole) oraz serial „Edgerunners” na Netfliksie (zadebiutował 13 września 2022 r.) tchnęły w grę nowe życie. Potwierdzają to statystyki dotyczące osób grających w „Cyberpunka 2077" na Steamie. Już kilka dni po premierze serialu (CD Projekt jest jego współproducentem) studio podało, że w „Cyberpunka”  grało każdego dnia 1 mln graczy, zarówno nowych jak i powracających. Od tego czasu minął prawie miesiąc i dziś pojawiła się kolejna pozytywna informacja.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 19 zł kwartalnie!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku