W Polsce mamy coraz więcej azjatyckich, w tym chińskich korporacji. Czym różni się praca w takiej firmie od polskiej czy amerykańskiej?
Azja jest bardzo rozległym kontynentem, zalicza się do niej zarówno kraje bliskowschodnie, jak i wyspiarską Japonię. To prawdziwy tygiel kulturowy, językowy i religijny. Uwarunkowania kulturowe mieszkańców Azji budują w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za innych, które to cechy wpisane są w azjatycki etos pracy. Takim zasadom staramy się też hołdować u nas w firmie. Chińska kultura jest w pewien sposób odmienna od naszej i możliwość obcowania z nią traktujemy jako plus naszej pracy. Praca z osobami z odmiennego kręgu kulturowego często pozwala uzyskać od nich inne spojrzenie i pomaga rozwiązywać problemy czy wypracowywać rozwiązania. Nie staramy się za wszelką cenę naśladować Zachodu, ale też moim zdaniem wszystkie światowe organizacje i globalne firmy mają wspólne cechy i podobieństwa. W Huawei stawiamy na rzetelną pracę, tworzenie wartości dodanej dla naszych klientów, partnerów i współpracowników oraz wytrwałość w podążaniu do stawianych sobie celów. Doceniamy i dbamy o naszych pracowników, co ma odzwierciedlenie w licznych nagrodach której otrzymuje Huawei Polska – jak ostatnio przyznany tytuł Top Employer nadawany przez globalną organizację Top Employer Institute.