Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.10.2025 21:57 Publikacja: 15.02.2021 08:42
Foto: Shutterstock
W Polsce mamy coraz więcej azjatyckich, w tym chińskich korporacji. Czym różni się praca w takiej firmie od polskiej czy amerykańskiej?
Azja jest bardzo rozległym kontynentem, zalicza się do niej zarówno kraje bliskowschodnie, jak i wyspiarską Japonię. To prawdziwy tygiel kulturowy, językowy i religijny. Uwarunkowania kulturowe mieszkańców Azji budują w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za innych, które to cechy wpisane są w azjatycki etos pracy. Takim zasadom staramy się też hołdować u nas w firmie. Chińska kultura jest w pewien sposób odmienna od naszej i możliwość obcowania z nią traktujemy jako plus naszej pracy. Praca z osobami z odmiennego kręgu kulturowego często pozwala uzyskać od nich inne spojrzenie i pomaga rozwiązywać problemy czy wypracowywać rozwiązania. Nie staramy się za wszelką cenę naśladować Zachodu, ale też moim zdaniem wszystkie światowe organizacje i globalne firmy mają wspólne cechy i podobieństwa. W Huawei stawiamy na rzetelną pracę, tworzenie wartości dodanej dla naszych klientów, partnerów i współpracowników oraz wytrwałość w podążaniu do stawianych sobie celów. Doceniamy i dbamy o naszych pracowników, co ma odzwierciedlenie w licznych nagrodach której otrzymuje Huawei Polska – jak ostatnio przyznany tytuł Top Employer nadawany przez globalną organizację Top Employer Institute.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Porozumienie pokojowe między Izraelem i Hamasem daje nadzieję na zakończenie wojny i przerwanie katastrofy human...
Narzędzia sztucznej inteligencji znalazły szerokie pole działania m.in. w procesach rekrutacyjnych. AI skanuje C...
Wojska Obrony Cyberprzestrzeni opublikowały komunikat ostrzegający przed kampanią phishingową, której celem mogą...
Do Polski przyjechały najlepsze drużyny narodowe z 40 krajów, by zmierzyć się w finale European Cybersecurity Ch...
Z roku na rok rośnie popularność nowego święta, choć handel wciąż nie kwapi się do korzystania z jego potencjału...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas