Serwis systemów ERP wzmocni konkurencyjność

Wsparcie ERP jest koniecznym elementem prawidłowego działania systemu, a niezbędny poziom usług serwisowych najlepiej ustalić już w momencie wdrożenia.

Publikacja: 01.09.2020 16:36

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awari

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju w firmie

Foto: Shutterstock

Tekst powstał we współpracy z Hicron

Ich brak lub zbyt ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju. Utrudni także modernizację systemu konieczną dla utrzymania konkurencyjności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
IT
Jaki prezent na Dzień Dziecka 2025? Polacy szukają pomysłów w sieci
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
IT
Snus rozbił bank w internecie. Co to jest?
Materiał Partnera
Optymalizacja IT bez kompromisów – gdzie szukać realnych oszczędności?
IT
Cyberbezpieczeństwo z poślizgiem. Dlaczego Polska się spóźnia z przepisami?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
IT
Jak Polacy obchodzą Dzień Matki? Tego najczęściej szukamy dziś w sieci
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont