Reklama
Rozwiń
Reklama

Serwis systemów ERP wzmocni konkurencyjność

Wsparcie ERP jest koniecznym elementem prawidłowego działania systemu, a niezbędny poziom usług serwisowych najlepiej ustalić już w momencie wdrożenia.

Publikacja: 01.09.2020 16:36

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awari

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju w firmie

Foto: Shutterstock

Tekst powstał we współpracy z Hicron

Ich brak lub zbyt ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju. Utrudni także modernizację systemu konieczną dla utrzymania konkurencyjności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Globalna awaria internetu uderzyła w polskie serwisy
IT
Śledztwo w sprawie sabotażu. Czego Polacy szukają w sieci?
IT
Śnieg w wielu rejonach Polski, a pogoda nie chce odpuścić. Gdzie jeszcze będzie padać?
IT
Hakerzy, którzy zatrzymali Jaguara. Jak cyberatak wstrząsnął brytyjską gospodarką
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
IT
Dni wolne od pracy 2025/2026. Kiedy zaplanować długi urlop?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama