Serwis systemów ERP wzmocni konkurencyjność

Wsparcie ERP jest koniecznym elementem prawidłowego działania systemu, a niezbędny poziom usług serwisowych najlepiej ustalić już w momencie wdrożenia.

Publikacja: 01.09.2020 16:36

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awari

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju w firmie

Foto: Shutterstock

Tekst powstał we współpracy z Hicron

Ich brak lub zbyt ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju. Utrudni także modernizację systemu konieczną dla utrzymania konkurencyjności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
IT
Bardzo zła wiadomość dla sklepów internetowych. To one najczęściej je odwiedzają
IT
Wybory prezydenckie rozgrzały internet. Kto tutaj „wygrywa"?
IT
Warszawskie eldorado specjalistów IT. Ile zarabiają na tle innych stolic?
IT
Niespodziewany wygrany debaty prezydenckiej. Podbił internet
IT
NASK ostrzega przed dezinformacjami. Znów uderzenie w wybory prezydenckie