Reklama

Serwis systemów ERP wzmocni konkurencyjność

Wsparcie ERP jest koniecznym elementem prawidłowego działania systemu, a niezbędny poziom usług serwisowych najlepiej ustalić już w momencie wdrożenia.

Publikacja: 01.09.2020 16:36

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awari

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju w firmie

Foto: Shutterstock

Tekst powstał we współpracy z Hicron

Ich brak lub zbyt ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju. Utrudni także modernizację systemu konieczną dla utrzymania konkurencyjności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Kradzież biżuterii z Luwru rozpala domysły. Lawina pytań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
IT
Rolnicy otwierają pola dla Polaków. Ratują się przed „klęską urodzaju”
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
IT
Uwaga na takie wiadomości WhatsApp. Wojska Obrony Cyberprzestrzeni wydały specjalny komunikat
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama