Serwis systemów ERP wzmocni konkurencyjność

Wsparcie ERP jest koniecznym elementem prawidłowego działania systemu, a niezbędny poziom usług serwisowych najlepiej ustalić już w momencie wdrożenia.

Publikacja: 01.09.2020 16:36

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awari

Brak usług serwisowych lub ich ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju w firmie

Foto: Shutterstock

Tekst powstał we współpracy z Hicron

Ich brak lub zbyt ograniczony zakres może okazać się bardzo kosztowny w przypadku awarii lub przestoju. Utrudni także modernizację systemu konieczną dla utrzymania konkurencyjności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

IT
Rosja zakłóci wybory prezydenckie w Polsce? Ma nową broń
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
IT
Jest potwierdzenie potężnego ataku hakerskiego na polską firmę. Czy dane są bezpieczne?
IT
Polska objęta restrykcjami. USA ograniczą eksport najnowszych chipów
IT
Powrót bonanzy informatyków? Tyle mogą zarobić pracownicy IT
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
IT
Jest skuteczny sposób na zagłuszanie sygnału GPS przez Rosję. Podejrzano wieloryby
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku