Reklama

Jak zapewnić jakość usług IT

W procesie dostarczania dobrej jakości usług IT dużą rolę odgrywają certyfikaty, które są dowodem na posiadanie wysokich kompetencji zespołu oraz zapewniają spójne i zgodne ze standardami producenta procesy wsparcia.

Publikacja: 17.08.2021 23:23

Jak zapewnić jakość usług IT

Foto: Shutterstock

Dziś, kiedy biznes jest zależny od sprawnego działania systemów informatycznych, a każdy przestój może oznaczać straty finansowe lub utratę reputacji firmy, ogromnego znaczenia nabiera zapewnienie jakości usług IT, ciągłości ich działania, stałej aktualizacji oprogramowania i szybkiego rozwiązywania problemów. Potwierdzeniem kompetencji w zakresie świadczonych usług są statusy firm partnerskich, oferujących rozwiązania różnych producentów oraz przyznawane im certyfikaty. Proces certyfikacji bazuje na rygorystycznych kryteriach oceny, jest więc dla klientów dowodem na posiadanie odpowiednich umiejętności.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
IT
Huragan Melissa uderzył, polski internet szaleje. Uwięziony znany polski aktor
IT
Grokipedia wystartowała. Elon Musk rzuca wyzwanie Wikipedii
IT
Kiedy przysługuje dzień wolny za 1 listopada?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
IT
Miał być hit. Eksperci alarmują: ta przeglądarka to „bezprecedensowe zagrożenie”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama