Jak zapewnić jakość usług IT

W procesie dostarczania dobrej jakości usług IT dużą rolę odgrywają certyfikaty, które są dowodem na posiadanie wysokich kompetencji zespołu oraz zapewniają spójne i zgodne ze standardami producenta procesy wsparcia.

Publikacja: 17.08.2021 23:23

Jak zapewnić jakość usług IT

Foto: Shutterstock

Dziś, kiedy biznes jest zależny od sprawnego działania systemów informatycznych, a każdy przestój może oznaczać straty finansowe lub utratę reputacji firmy, ogromnego znaczenia nabiera zapewnienie jakości usług IT, ciągłości ich działania, stałej aktualizacji oprogramowania i szybkiego rozwiązywania problemów. Potwierdzeniem kompetencji w zakresie świadczonych usług są statusy firm partnerskich, oferujących rozwiązania różnych producentów oraz przyznawane im certyfikaty. Proces certyfikacji bazuje na rygorystycznych kryteriach oceny, jest więc dla klientów dowodem na posiadanie odpowiednich umiejętności.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
IT
Przemysław Furlepa stanął na czele ING Hubs Poland
IT
Rosja namiesza przy polskich urnach? UE ostrzega przed atakami
IT
Przed wyborami prezydenckimi NASK rusza z kampanią o dezinformacji
IT
Wzbiera już fala przedwyborczych dezinformacji. Jak je rozpoznać?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
IT
Jak chronić sieć przed wrogami i przestępcami. Klucze do cyberbezpieczeństwa