Jak zapewnić jakość usług IT

W procesie dostarczania dobrej jakości usług IT dużą rolę odgrywają certyfikaty, które są dowodem na posiadanie wysokich kompetencji zespołu oraz zapewniają spójne i zgodne ze standardami producenta procesy wsparcia.

Publikacja: 17.08.2021 23:23

Jak zapewnić jakość usług IT

Foto: Shutterstock

Dziś, kiedy biznes jest zależny od sprawnego działania systemów informatycznych, a każdy przestój może oznaczać straty finansowe lub utratę reputacji firmy, ogromnego znaczenia nabiera zapewnienie jakości usług IT, ciągłości ich działania, stałej aktualizacji oprogramowania i szybkiego rozwiązywania problemów. Potwierdzeniem kompetencji w zakresie świadczonych usług są statusy firm partnerskich, oferujących rozwiązania różnych producentów oraz przyznawane im certyfikaty. Proces certyfikacji bazuje na rygorystycznych kryteriach oceny, jest więc dla klientów dowodem na posiadanie odpowiednich umiejętności.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

IT
ING Hubs Poland ląduje w centrum Warszawy
IT
Problemy z inwigilacją w Rosji. Niespodziewany efekt sankcji
IT
Przyznali się do uderzenia w platformę X. „Uciszanie" Elona Muska?
IT
X padł. Elon Musk twierdzi, że to zmasowany atak hakerski
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
IT
Na widelcu USA. Nasze dane coraz szerszą rzeką płyną za ocean
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń