Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów

Klient, kupując w internecie, często pozostaje bezbronny. Tylko 22 proc. Polaków zna swoje prawa konsumenckie.

Publikacja: 09.12.2024 10:12

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji L

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji Lewiatana

Foto: mat. pras.

r c

Aż 65 proc. Polaków nie jest w stanie wskazać w umowie zapisów, które świadczą, że jest ona prawidłowa – podkreślali uczestnicy konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”, którą zorganizowała Konfederacja Lewiatan.

O bezpieczeństwie zakupów w świecie cyfrowym wspomniała Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan, otwierając konferencję. Jej zdaniem nowe technologie dają ogromne możliwości, ale też stawiają przed nami wielkie wyzwania związane np. ze sztuczną inteligencją czy transakcjami cyfrowymi.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
IT
Iga Świątek i Jannik Sinner na celowniku internautów. Kto przykuł większą uwagę?
IT
Sztuczna inteligencja wesprze urzędników
IT
Labubu podbija Polskę. Co to właściwie jest i skąd ta moda?
IT
NASK: AI zagraża pracy 5 mln Polaków. Łatwo sprawdzisz, czy jesteś wśród nich
IT
Polacy pytają o 14. emeryturę. Ile wyniesie i kiedy ruszą wypłaty?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama