Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów

Klient, kupując w internecie, często pozostaje bezbronny. Tylko 22 proc. Polaków zna swoje prawa konsumenckie.

Publikacja: 09.12.2024 10:12

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji L

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji Lewiatana

Foto: mat. pras.

r c

Aż 65 proc. Polaków nie jest w stanie wskazać w umowie zapisów, które świadczą, że jest ona prawidłowa – podkreślali uczestnicy konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”, którą zorganizowała Konfederacja Lewiatan.

O bezpieczeństwie zakupów w świecie cyfrowym wspomniała Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan, otwierając konferencję. Jej zdaniem nowe technologie dają ogromne możliwości, ale też stawiają przed nami wielkie wyzwania związane np. ze sztuczną inteligencją czy transakcjami cyfrowymi.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
IT
Nadchodzi potężne zagrożenie. Komputery kwantowe złamią wszelkie zabezpieczenia
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
IT
Empik zaatakowany? Miały wyciec dane milionów klientów. Firma zabrała głos
IT
SoDA Conference 2025: NEW REALITY. Adaptation & Resilience – czyli jak przetrwać w technologicznej dżungli
IT
Nowa Nadzieja dla hakerów. Z partii Mentzena wyciekły poufne dane
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
IT
Zaskakujący powrót Anny Streżyńskiej. „Żelazna dama" szefową ważnej instytucji
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście