Reklama

Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów

Klient, kupując w internecie, często pozostaje bezbronny. Tylko 22 proc. Polaków zna swoje prawa konsumenckie.

Publikacja: 09.12.2024 10:12

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji L

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji Lewiatana

Foto: mat. pras.

r c

Aż 65 proc. Polaków nie jest w stanie wskazać w umowie zapisów, które świadczą, że jest ona prawidłowa – podkreślali uczestnicy konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”, którą zorganizowała Konfederacja Lewiatan.

O bezpieczeństwie zakupów w świecie cyfrowym wspomniała Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan, otwierając konferencję. Jej zdaniem nowe technologie dają ogromne możliwości, ale też stawiają przed nami wielkie wyzwania związane np. ze sztuczną inteligencją czy transakcjami cyfrowymi.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Miał być hit. Eksperci alarmują: ta przeglądarka to „bezprecedensowe zagrożenie”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
IT
Kradzież biżuterii z Luwru rozpala domysły. Lawina pytań
IT
Rolnicy otwierają pola dla Polaków. Ratują się przed „klęską urodzaju”
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama