Jak uczynić zakupy w internecie bezpiecznymi. Niska świadomość klientów

Klient, kupując w internecie, często pozostaje bezbronny. Tylko 22 proc. Polaków zna swoje prawa konsumenckie.

Publikacja: 09.12.2024 10:12

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji L

Wiele firm wykorzystuje brak wiedzy i oszukuje konsumentów – zwrócili uwagę uczestnicy konferencji Lewiatana

Foto: mat. pras.

r c

Aż 65 proc. Polaków nie jest w stanie wskazać w umowie zapisów, które świadczą, że jest ona prawidłowa – podkreślali uczestnicy konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”, którą zorganizowała Konfederacja Lewiatan.

O bezpieczeństwie zakupów w świecie cyfrowym wspomniała Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan, otwierając konferencję. Jej zdaniem nowe technologie dają ogromne możliwości, ale też stawiają przed nami wielkie wyzwania związane np. ze sztuczną inteligencją czy transakcjami cyfrowymi.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
IT
Gwałtowne burze przeszły nad Polską. Internauci wiedzieli, co robić
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
IT
Rozgrzała internet do czerwoności. Kim jest Marta Nawrocka?
IT
Jaki prezent na Dzień Dziecka 2025? Polacy szukają pomysłów w sieci
IT
Snus rozbił bank w internecie. Co to jest?
Materiał Partnera
Optymalizacja IT bez kompromisów – gdzie szukać realnych oszczędności?