Aktualizacja: 11.05.2025 23:13 Publikacja: 29.09.2020 14:19
W wyniku pandemii z kanałów cyfrowych znacznie częściej korzystają nie tylko młodzi, szybko przyjmujący nowinki.
Foto: Shutterstock
W Polsce liczba osób, które skorzystały z co najmniej jednej usługi internetowej, wzrosła od początku pandemii z 66 proc. do aż 78 proc. – wynika z najnowszej analizy McKinsey & Company. To oznacza ok. 3,6 mln nowych użytkowników usług cyfrowych. Do najpopularniejszych takich usług w Polsce należały bankowość internetowa, zakupy w sieci i rozrywka. Podobny trend odnotowano w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie liczba osób, które skorzystały z co najmniej jednej usługi internetowej, wzrosła o 15 pkt proc., czyli o 12 mln. To więcej niż łączna liczba ludności Słowacji, Chorwacji i Słowenii.
Aby zagwarantować wysoki poziom jakości danych, organizacje powinny wdrożyć system kontroli wewnętrznej, który z...
Dostępność technologii sprawia, że fałszywe treści produkowane i dystrybuowane są masowo – mówi Izabela Jarka, k...
Jesteśmy numerem jeden w segmencie komputerów PC i w tabletach oraz jednym z liderów w smartfonach. Polska należ...
Każde duże wydarzenie społeczne, istotne dla państwa, takie jak wybory, jest wykorzystywane przez aktorów zewnęt...
Europa Środkowo-Wschodnia nie obejmie najpewniej pozycji światowego lidera w dziedzinie AI. Nasz region ma jedna...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas