Aktualizacja: 01.07.2025 10:05 Publikacja: 18.02.2025 07:32
Foto: mat. pras.
Sztuczna inteligencja umożliwia firmom zwiększenie jej na wielu obszarach. Na przykład Nest Bank w Polsce wykorzystuje naszą usługę opartą na sztucznej inteligencji w centrum obsługi klientów, 50 pracowników może obsłużyć ponad 145 tys. połączeń.
Z punktu widzenia osoby pracującej w branży nowych technologii jest to miejsce wyjątkowe. To tu dochodzi do najw...
Do uczniów coraz częściej docierają informacje, że wyścig naukowców ze sztuczną inteligencją jest nie do wygrani...
Staliśmy się popularnym medium, które przyciąga dziś użytkowników w bardzo różnym wieku. Taki rozwój naturalnie...
Potrzebujemy na już dobrych zasad i prawa w obszarze cyberbezpieczeństwa. Potrzebujemy i kropka. Ale muszą być o...
Mamy laboratoria przyszłości, program „Laptop dla ucznia”, „Laptop dla nauczyciela” i inne, ale ich efekty – pom...
Aby zagwarantować wysoki poziom jakości danych, organizacje powinny wdrożyć system kontroli wewnętrznej, który z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas