Aktualizacja: 10.03.2025 02:13 Publikacja: 26.09.2021 09:49
Prezentacja iPhone`a 13
Foto: Apple
Ruszyła właśnie regularna sprzedaż flagowego urządzenia Apple w Polsce. W przedsprzedaży iPhone 13 rozchodził się bardzo dobrze, mimo wysokiej ceny. Za smartfona nowej generacji, który premierę miał w połowie września, w zależności od modelu, trzeba zapłacić od 699 do 1099 dol. I to za najtańszą wersję 128 GB. Cena dla wielu zaporowa. Kogo więc stać na ten sprzęt? Okazuje się, że najłatwiej telefon z logo nadgryzionego jabłka kupić jest Szwajcarom i Amerykanom, którzy na model 13 Pro (128 GB) muszą przeciętnie pracować od 4,4 do 5,9 dni. Niemcy, czy Japończycy, zarabiający średnią krajową, potrzebują ok. 10 dni, a Czesi – nieco ponad 21 dni.
Fani Apple, którzy od lat korzystają z iPhone’ów, mają powód do zadowolenia. W końcu doczekali się wprowadzenia opcji, która raz na zawsze pozwoli rozwiązać pewien drobny, ale irytujący problem. Chodzi o możliwość zmiany adresu e-mail w koncie Apple.
Organizacja – zrzeszająca m.in. Amazon, Google, LG, IBM, czy Samsunga – nie chce obowiązkowych aplikacji w smartfonach Polaków. Zwróciła się właśnie w tej sprawie do resortu spraw wewnętrznych i administracji.
Najnowsze modele smartfonów z logo nadgryzionego jabłka dopiero miały premierę, a już okazuje się, że sprzęt ma feler. Chodzi o aparat w modelu 14 Pro, który – jak zachwalało Apple – doczekał wielu ulepszeń względem poprzedników.
Ponad 20 mln Polaków ma zainstalowane aplikacje Youtube i Google, królują też apki banków. Ale przebicie się na ekran telefonu to dziś nie lada sztuka.
Suzuki to nie tylko cenione samochody i motocykle, ale też i wielokrotnie nagradzane silniki zaburtowe. Dział Marine japońskiej marki obchodzi okrągłe urodziny.
Już 7 września wyczekiwana przez fanów marki Apple premiera nowej serii urządzeń. Na corocznym wydarzeniu w Steve Jobs Theater koncern zaprezentuje najnowsze sprzęty – słuchawki, smartwatche i smartfony.
Włoski Leonardo SpA zmienił bankowego doradcę, który pomoże mu w wejściu do powstającej przemysłowej grupy lotniczej i satelitarnej. Bank of America został zastąpiony przez Deutsche Bank.
BMW swoją topową wersją M5 udowodniło już, że nadal w tych niełatwych, ekologicznych czasach potrafi robić znakomite, mocne samochody z silnikiem spalinowym. Teraz czas na test w zimowych warunkach.
Na początku 2025 roku w Niemczech zarejestrowanych było ponad 61 milionów pojazdów mechanicznych. Zdecydowana większość – prawie 50 milionów – to samochody osobowe. Dominuje wśród nich jedna marka - Volkswagen.
Wielkopolski producent autobusów dostarczy w przyszłym roku trolejbusy do Vancouver. To jedno z największych zamówień w historii firmy.
W 2025 roku Tesla odnotowuje znaczne spadki sprzedaży na najważniejszych rynkach, przy czym szczególnie firma Elona Muska dotknięta zostanie w Chinach, Europie i Australii.
W wyniku wdrożenia przez Jastrzębską Spółkę Węglową (JSW) planu naprawczego (Plan Strategicznej Transformacji JSW) z uwzględnieniem spółek zależnych, do końca lutego 2025 r. osiągnięto 1,2 mld zł redukcji nakładów inwestycyjnych na ten rok oraz ok. 232 mln zł oszczędności w obszarze zakupów. Zwieńczeniem tych informacji była jednak rezygnacja ze stanowiska wiceprezesa JSW ds. rozwoju Jarosława Klucznioka.
Pierwszy partia surowca, w ilości 100 mln m3., zostanie przesłana z terminala LNG w litewskiej Kłajpedzie przez polską sieć, do połącznia w Drozdowiczach. Zawarte memorandum powinno pomóc również w realizacji kolejnych dostaw.
Wyścig AI nabiera tempa. Alibaba, chiński koncern z branży e-commerce, m.in. operator AliExpress, ogłosił, że wprowadza właśnie swój najnowszy model generatywnej sztucznej inteligencji - QwQ-32B.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas