Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

„Mówiące” roboty na infoliniach czy inteligentni asystenci głosowi to technologie, po które biznes sięga coraz chętniej.

Publikacja: 14.05.2020 19:00

Epidemia rozmnożyła voiceboty i asystentów głosowych

Foto: Adobe Stock

Voiceboty, chatboty, a więc syntezatory mowy sprzężone z inteligentnymi algorytmami, potrafią skutecznie zastąpić człowieka choćby w call-center. Takie rozwiązania biznes wykorzystywał dotychczas ze względu na chęć obniżenia kosztów czy jako remedium na problem z brakiem pracowników. Wobec pandemii i konieczności izolacji technologia ta staje się sposobem na zachowanie ciągłości biznesu.

Imponujące wzrosty

Pozostało 91% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Technologie
Armia USA zasili broń zdalnie i z daleka. To odmieni działania wojenne
Technologie
Chiny penetrują rowy oceaniczne. Dlaczego wysyłają tam batyskafy?
Technologie
Maszyny zastąpią ludzi w armii USA. Bullfrog jest szybki i bezwzględny
Technologie
AI Google'a życzyła ludziom śmierci. Internauci w szoku
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Technologie
„Proces przekształcania robotów w ludzi”. Chiny rzuciły wyzwanie USA i Muskowi