Reklama

Innowacyjność jest w DNA organizacji

Budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na innowacyjności to klucz do sukcesu biznesowego i finansowego – pisze ekspertka.

Publikacja: 05.02.2018 21:00

Innowacyjność jest w DNA organizacji

Foto: 123RF

Organizacje, które swą strategię i dalekosiężne cele opierają na wprowadzaniu innowacji – wzorem Google’a, Netflixa, Atlassiana czy Spotify – wygrywają rynki globalne.

Jak stać się firmą innowacyjną? Czy innowacje to tylko kreatywność produktowa? Kto może być innowacyjny? Czy tylko małe, zwinne organizacje? Czy stabilne, duże instytucje mają szansę na wygraną w tym wyścigu?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Cichy i niewidzialny. Amerykanie stworzyli dron o niezwykłym napędzie i możliwościach
Technologie
„Psyho” pokonał AI w słynnych zawodach. Polak najlepszym programistą na świecie
Technologie
Nowa generacja robotów – nie tylko myślą, ale też „żyją”
Technologie
In vitro z genami trojga rodziców – medyczny przełom z Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Technologie
Dr ChatGPT kontra lekarze. Wyniki badań szokują, ale eksperci ostrzegają
Reklama
Reklama