Innowacyjność jest w DNA organizacji

Budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na innowacyjności to klucz do sukcesu biznesowego i finansowego – pisze ekspertka.

Publikacja: 05.02.2018 21:00

Innowacyjność jest w DNA organizacji

Foto: 123RF

Organizacje, które swą strategię i dalekosiężne cele opierają na wprowadzaniu innowacji – wzorem Google’a, Netflixa, Atlassiana czy Spotify – wygrywają rynki globalne.

Jak stać się firmą innowacyjną? Czy innowacje to tylko kreatywność produktowa? Kto może być innowacyjny? Czy tylko małe, zwinne organizacje? Czy stabilne, duże instytucje mają szansę na wygraną w tym wyścigu?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Gigantyczna liczba robotów przypominających ludzi. Elon Musk: Chiny przejmą przywództwo
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Technologie
AI spowoduje wkrótce masowe bezrobocie. W tych dziedzinach będzie to prawdziwa apokalipsa
Technologie
Podróże naziemne będą szybsze niż podróże samolotem. Przełamano kluczową przeszkodę
Technologie
Amerykańskie big techy mogą tracić w Europie. UE walczy o suwerenność
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Technologie
Inwazja niemieckich humanoidów? Elon Musk ma powody do obaw
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont