Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 10:10 Publikacja: 29.08.2020 09:45
Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996
Foto: Bloomberg
Podczas lockdownu w czasie pandemii konsumenci na całym świecie skazani byli na zakupy online. Niestety oferta dla wegan i wegetarian była mocno ograniczona. Amerykańska firma postanowiła wyciągnąć z tego wnioski i nie polegać na zewnętrznych dostawcach, ale samodzielnie sprzedawać swoje produkty klientom.
Beyond Meat chce by jej sklep internetowy spełniał także role platformy informacyjnej o nowych produktach i trendach. Dyrektor ds. rozwoju Charles Muth powiedział portalowi The Verge, że forma chce też za jej pomocą testować oczekiwania konsumentów oraz sprawdzać jak przyjmowane są przez nich nowe produkty. Strona ma być nie tylko ułatwieniem dla kupujących, ale także „kuchnią testową” startupu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Chiny są już w stanie sterować pszczołami za pomocą „najlżejszego na świecie chipu mózgowego”. Mogą je wykorzyst...
Po najnowszej aktualizacji generatywna sztuczna inteligencja od xAI nie gryzie się w język. Bot, szkolony m.in....
Niezwykłe sceny, mroczne obrazy i rollercoaster efektów, które możemy oglądać w klipie Futurama 3 Quebonafide by...
Technologia, którą właśnie ujawnił chiński gigant Huawei, ma szansę zrewolucjonizować sektor elektromobilności i...
Firma Anthropic, która zaprzęgła swoją sztuczną inteligencję do prowadzenia działalności gospodarczej, poniosła...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas