Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 20:27 Publikacja: 09.12.2019 13:22
Foto: mat. pras.
Lewitujące na magnetycznej poduszce pociągi, poruszające się w wypełnionych próżnią rurach, mają osiągać prędkość dźwięku. Problem w tym, że takie konstrukcje wymagają wagonów bez okien. Tymczasem pasażerowie nie wyobrażają sobie podróżowania w zamkniętej tubie. A przynajmniej Polacy. Zespół pod kierownictwem dr Agaty Stasik z Akademii Leona Koźmińskiego przeprowadziła badanie, z którego wynika, że aż połowa z nas jako dużą niedogodność wskazuje brak okien w wagonie.
Bombowce stealth B-2 Spirit Sił Powietrznych USA, które wzięły udział w atakach na irańskie obiekty nuklearne, t...
AI może nie tylko pozbawić nas pracy, ale i całkowicie nas zastąpić – ostrzega Geoffrey Hinton, noblista i pioni...
Sam Altman, szef OpenAI, przewiduje, że dzięki rozwojowi AI i spadającym kosztom tej technologii, przyszła dekad...
Rosyjska czy chińska AI może decydować kogo zabić – tam z procesu decyzyjnego usuwany jest człowiek, co pozwala...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Sam Altman ogłosił, iż świat wszedł w taki etap rozwoju AI, że nie da się już przewidzieć konsekwencji. Spodziew...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas