Reklama

Apple wyłowił talenty nad Wisłą. Polscy programiści mają świetne pomysły

Nowatorskie aplikacje stworzone przez młodych polskich programistów wpadły w oko producentowi iPhone’ów.

Publikacja: 26.05.2024 21:00

Koncern z logo nadgryzionego jabłka zwrócił uwagę na polskich studentów. Firma kierowana przez Tima

Koncern z logo nadgryzionego jabłka zwrócił uwagę na polskich studentów. Firma kierowana przez Tima Cooka wyłuskała czterech studentów programistów. Jakie aplikacje tak zainteresowały Apple’a?

Foto: Justin Sullivan/Getty Images

Czwórka Polaków znalazła się w gronie tegorocznych finalistów prestiżowego konkursu Apple Swift Student Challenge, a jeden z nich trafił do grona 50 Distinguished Winners, wyłonionych spośród 350 najlepszych młodych specjalistów od kodowania z całego świata. Firma z Cupertino zwróciła uwagę na ich ciekawe projekty. Wyróżniły się pomysłowością i innowacyjnością – m.in. jedna z apek pozwala umieszczać wirtualne głośniki i tworzyć bardzo ciekawe efekty dźwiękowe (np. perkusja orbituje wokół słuchacza, a gitara zanika w konkretnym miejscu), inna z kolei to gra akcji, która wymaga aktywności fizycznej w rzeczywistym świecie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
Chiny szykują się do wojny przyszłości. Mózgiem ma być DeepSeek
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Technologie
Sztuczna inteligencja „pokochała” język polski? Wygrał w amerykańskich badaniach
Technologie
Czy AI odbierze nam pracę? Współzałożyciel OpenAI ma zaskakującą odpowiedź
Technologie
Przełom w bateriach. Dzięki fluorowi elektryki pojadą 1500 km na jednym ładowaniu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Technologie
Harry i Meghan pod rękę z naukowcami. Boją się superinteligencji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama