Aktualizacja: 29.05.2024 06:13 Publikacja: 29.05.2024 03:13
Najchętniej z AI korzystają działy marketingu i sprzedaży
Foto: Adobe Stock
Boom na sztuczną inteligencję nie ominął Polski – rodzimy biznes chce coraz intensywniej korzystać z tzw. generatywnej AI (genAI) i zapowiada inwestycje w tę technologię. Aż 46 proc. firm, które dziś jeszcze jej nie mają, szykuje się do wdrożenia w ciągu najbliższych dwóch lat – wynika z najnowszych badań instytutu SAS, które publikujemy jako pierwsi.
Ale także przedsiębiorstwa używające już genAI deklarują chęć rozwoju tego rozwiązania. Inwestycje w tzw. duże modele językowe (LLM) w ciągu roku planuje 89 proc. użytkowników AI. Z tego dziewięciu na dziesięciu ma już na ten cel zabezpieczone pieniądze w firmowym budżecie.
Zajęcia z zastosowania AI w biznesie biły rekordy popularności. Pokazały, że również w sektorze MSP jest otwarto...
To drewno jest odporne na ogień, wodę i szkodniki oraz dziesięciokrotnie twardsze od stali. Amerykańska firma mo...
Tańsze bilety i większy komfort. Zamiast „rur ze skrzydłami”, konstrukcji od 100 lat stanowiącej podstawę lotnic...
Technologia, powszechnie kojarzona z siedzącym trybem życia, zachęca do aktywności – dowodzą polscy naukowcy.
Może być podczepiony pod śmigłowiec lub zrzucony z samolotu, jeździć po trudnym terenie, a np. pod ostrzałem por...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas